• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad "Byta inlog"-knapp på laddningsskärmen i appen

Rosis

Mästare
Hej!
Eftersom jag inte komner in på beta i appen just nu, så hade jag gärna velat byta till min ordinarie spelare på SE-servern, för där krånglar det inte. Men då det inte finns någon "byta inlog"-knapp på skärmen går det inte. Visst kan jag komma till loginskärmen genom att avinstallera appen, men det känns så onödigt. Jag röstar för att Inno programmerar in en enklare väg för oss användare istället. Knapp, eller vad som helst, bara jag kan backa från den där inloggnings-skärmen.
 

Bilagor

  • 20221129_093403.jpg
    20221129_093403.jpg
    505 KB · Visningar: 37
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Hej!
Eftersom jag inte komner in på beta i appen just nu, så hade jag gärna velat byta till min ordinarie spelare på SE-servern, för där krånglar det inte. Men då det inte finns någon "byta inlog"-knapp på skärmen går det inte. Visst kan jag komma till loginskärmen genom att avinstallera appen, men det känns så onödigt. Jag röstar för att Inno programmerar in en enklare väg för oss användare istället. Knapp, eller vad som helst, bara jag kan backa från den där inloggnings-skärmen.
Bra förslag men inte behöver du avinstallera för att komma dit, en "lite" enklare väg är att rensa data för appen så borde du få frågan om inloggning vid nästa start.

Hur du rensar data beror lite på vilken enhet du spelar på.
 

Rosis

Mästare
Bra förslag men inte behöver du avinstallera för att komma dit, en "lite" enklare väg är att rensa data för appen så borde du få frågan om inloggning vid nästa start.

Hur du rensar data beror lite på vilken enhet du spelar på.
Fast just det är ju det komplicerade jag vill slippa. Jag vet hur jag gör på båda sätten, men det är så onödigt moment, inte så användarvänligt. Jag har löst det på det svåra sättet denna gång, men jag hoppas att detta önskemål skickas till utvecklarna.
 
Topp