• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Byta reliker och runskärvor inom brödraskapet

DeletedUser598

Guest
Skulle vara en kanonbra funktion ifall marknaden tillät byte inom brödraskapet på reliker. Vissa reliker har man ju i överflöd men T.ex dom man gör katalysatorer är betydligt färre. En funktion på marknaden som tillät att man böt en viss sorts relik mot en annan via bud inom brödraskapet vore en kanonfunktion! .

Runor för vissa under får man ju även i drivor. Hade varit superbra att ge dessa till andra brödraskapsmedlemmar som har behov. Även det borde kunna läggas på marknaden då men här med alternativ gratisbyte om man vill ge bort dem.

Båda dessa funktioner skulle stärka motivationen för spelare att hitta ett aktivt brödraskap. Eller vad tycker ni?
 

Mjolner

Legend
Här är jag enig med starshadow. Det skulle vara bra för de mindre BS en samt de spelare som är små till mellanstora. När de får reliker och skärvor i mängd men inte ännu kan använda dem. Då är en bra funktion att kunna byta dem till något som de behöver mer.
 

DeletedUser598

Guest
Här är jag enig med starshadow. Det skulle vara bra för de mindre BS en samt de spelare som är små till mellanstora. När de får reliker och skärvor i mängd men inte ännu kan använda dem. Då är en bra funktion att kunna byta dem till något som de behöver mer.
Håller med och när ett brödraskap tar emot en lite mindre stad kan man stötta spelaren och ge lite hjälp. :)
 

DeletedUser227

Guest
Tycker man kunde få möjlighet att byta skärvor/runor mot katalysatorer o tidsinstanser istället, typ 5 runor från Stormens Nålar ger 1 8h instans eller 3 katalysatorer medans det skulle krävas 8 skärvor/runor från avgrunden för att få densamma .... alla under e ju inte lika mkt värda eller lika svåra att få runor till
 

Macbolan

Mästare
Njaaa, det hade kanske kunnat hjälpa de mindre BS:en rejält faktiskt. :)
Håller Inte Med!...det skulle göra det ännu svårare för mindre gillen i långa loppet!
Dom som är i större gillen..med massor av mera poäng...har betydligt mera reliker än småspelare i mindre gillen...
..och Hur skall man "Balansera" upp detta?? ..stört Omöjligt!..tyvärr!

Men jag gillar ideén att kunna byta 5 Vs 1 eller 3 reliker....

index.php
 
Topp