• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Byteshandel med besvärjelsefragment och gudomliga frön

Mia Alven

Kändis
Vore det inte alldeles ypperligt att kunna byta in besvärjelsefragment mot sådant vi behöver? Vi har ju tjänat in dem och för den som spelar i spiran är det nog rätt omöjligt att förbruka alla i tillverkning i akademien. Jag skulle verkligen satsa en förmögenhet i fragment för att få fler himmelska frön. Öh taget verkar det svårt att producera tillräckligt med frön och såvitt jag kan se är det bara dem som inte verkar kunna gå att boosta på nåt bra sätt.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Liknande förslag har cirkulerat här många gånger och så vitt jag vet är alla spelare helt överens om att det vore kanon! :D
Det har skickats till Inno flera gånger också - så vi får väl se om det någonsin blir verklighet ;)

Varianter som diskuterats är:
:kp: byteshandel inom BS med mana, fröer, reliker, besvärjelsefragment m m.
:kp: byteshandel över hela servern med alla dem jag nämnde ovan
:kp: byteshandel med frammanade byggnader som spelare har i lager, alternativt auktion av dem

Jag har kanske glömt någon variant, men som du förstår har det diskuterats flitigt :)
Det gör dock inte att vi inte kan diskutera det igen och ännu en gång skicka in förslaget - ni vet det där med att man ska spotta på en sten tills den blir blöt? :cool:
 

Mirabella77

Legend
Hmm ja de borde vara häftigt att kunne byta utolika saker på det sättet - byteshandel inom BS med mana, fröer, reliker, besvärjelsefragment mm och även över hela serven. Och det skulle varit toppen om man kunde byta ut kulturbyggnaderna många får ju extra o ch vissa söker efter vissa kulturbyggnader! :)
 

harpan

Legend
Hmm ja de borde vara häftigt att kunne byta utolika saker på det sättet - byteshandel inom BS med mana, fröer, reliker, besvärjelsefragment mm och även över hela serven. Och det skulle varit toppen om man kunde byta ut kulturbyggnaderna många får ju extra o ch vissa söker efter vissa kulturbyggnader! :)
spelade FOE oxå inogames förr då fanns en Auktion så bra men det här spelet äger so wtf :cool:
 
Topp