• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd CheNa - hallå! Kom med till oss!

DeletedUser576

Guest
CheNa!

Vill du vara med i ett Brödraskap som är som ett semesterparadis, men där det ändå händer grejer?

Kolla då de tre regler som gäller i vårt BS:

1: Att man självklart följer alla InnoGames regler som finns.

2: Vill man vara med och dela på belöningarna i relikturneringarna krävs ett deltagande på minst 450 poäng under en hel relikturnering. Oavsett storlek på staden, ska det inte vara ett problem att uppnå 450 poäng, annars får man avstå att vara med. För att denna regel inte ska vara tandlös, utesluter jag den medlem som inte tagit minimumpoängen kl 21.00 på lördagkvällar. Den tiden passar mig bra, eftersom det är en timme innan turneringen är slut, och då delas kistbelöningarna ut enbart till de BS-medlemmar som gjort sin del, och inte till någon som bara dragit in 30 poäng. Skulle det vara så att de låga poängen berodde på att medlemmen blev akut sjuk och därför inte kunde ta de begärda poängen, så kan man bara hoppa in till oss igen och ta nya tag. Och var det bara ett test, för att se om vi hänger med, så har jag inga hard feelings, det är bara att spela och ha kul, men åka snålskjuts hos oss funkar inte.

3. Tänker du sluta med spelet, ta bort dig som medlem ur BS:et först.

Enkelt, eller hur?

Det finns alltså inget tvång att vara med i relikturneringarna, utan det är bara att avstå att vara med om man inte vill. Vi är några BS-medlemmar som deltar i relikturneringen varje vecka, och tillsammans tar vi i genomsnitt tre kistor. Med fler deltagare kommer vi att klara mer tillsammans, så tveka inte, testa ett tag tillsammans med oss.

Vi har aldrig tidigare deltagit i något BS-äventyr, men med det nya upplägget som startar nu på tisdag den 23/7 kan jag tänka mig att slänga in medaljer på en utvald stig så man får någon uppgraderings-artefakt till Fenix-fågeln. Men jag vill inte leda någonting som har med Brödraskapsäventyr att göra eftersom min prio är relikturneringar. Så vill någon komma med och leda äventyr för oss som magiker – då säger jag CheNa - välkommen!

Gå med i vårt BS om du vill. Öppet för direktansökningar. Spela och ha kul! /Elvinora
 
Senast redigerad av en moderator:

Rosis

Mästare
Jag har läst något om en bugg under Brödraskapsäventyr, stämmer detta? Om man får en ny medlem i ett Brödraskap under ett Brödraskapsäventyr, avslutas äventyret då? Eller är det något gammalt rykte som inte stämmer idag? Om det så är fallet, så är mitt tips så klart att stänga av alla direktansökningar de dagar som äventyret pågår, om man tänker delta i äventyret alltså. o_O Vore ju obehagligt att få en tråkig överraskning när man får ett trevligt tillskott till sitt Brödraskap. Lycka till med nya medlemmar. :)
 

DeletedUser576

Guest
Oj då. Tack för infon, det där låter inte bra. Inte för att vi tidigare har brytt oss i äventyren, men denna gång ska vi stoppa in de medaljer vi råkar få, och se vad som händer, vart det leder... Det vore ju snopet om det blev ett riktigt antiklimax. Måste man stänga sitt BS för direktansökningar då alltså? Vill helst inte göra det, men fungerar det på det där viset, så... Någon som vet?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det ska inte vara några problem att ta in nya medlemmar under ett Brödraskapsäventyr.
Och om det nu är så, så skriv till supporten så löser vi det!
 

DeletedUser576

Guest
Det ska inte vara några problem att ta in nya medlemmar under ett Brödraskapsäventyr.
Och om det nu är så, så skriv till supporten så löser vi det!
Tack, då kör jag som vanligt med öppen ansökan till vårt BS även under äventyret. Så välkomna att hoppa in till oss.
 

Rosis

Mästare
Det måste ha varit något gammalt som jag läste, eller så var det rent hitte på... man vet ju aldrig. :p
 

Macbolan

Mästare
Man kan ta in Nya medlemmar under ett BÄ...Men dom kan Inte bidra med något under BÄ!
Om en medlem lämnar er under en Turnering...så förlorar Ni den medlemmens poäng...
Men denna medlem måste börja om ifrån NOLL i sitt nya Gäng!
 

DeletedUser576

Guest
Eftersom det var sådan dålig uppsluppning så skippar jag det här. Jag söker istället till nytt BS, för mig och några av mina medlemmar, med hopp om flera kistor i turneringen. Så om nu CheNa lever kvar eller inte, får vi se - vill någon som är kvar bli archmage, så överlåter jag ansvaret varmt. Annars Upplöser jag mitt BS.
 

Macbolan

Mästare
Tråkigt att Höra...Men positivt att Du skall fortsätta att lira Elvenar! :)
Ni kan söka till Oss "Anarkister"...Vi öppnar ansökan för folk som är positiva till att bidra med ett sociatl engagemang(läs..tjöta i Chaten) ;)
 
Topp