• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Corona i Elvenar.

Grizabella

Kändis
Snälla Elvenar kan vi inte slippa denna Corona (Civid-19) hysteri i vårt favoritspel?

alla som inte lever under en sten vet om denna galenskap nu. G.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det var tyvärr mycket diskussion och felaktig information på en del andra forum så InnoGames tog beslutet att skicka ut ett meddelande i alla sina spel.
Jag tror meddelandet bara är en engångsföreteelse och hoppas att vi kan hålla forumet relativt fritt från diskussion om corona, det finns roligare saker att prata om :)
 

Rosis

Mästare
Det var tyvärr mycket diskussion och felaktig information på en del andra forum så InnoGames tog beslutet att skicka ut ett meddelande i alla sina spel.
Jag tror meddelandet bara är en engångsföreteelse och hoppas att vi kan hålla forumet relativt fritt från diskussion om corona, det finns roligare saker att prata om :)
Det låter bra, för det här är nog en verklighetsflykt för många barnsliga vuxna. Kram på er!
 

Macbolan

Mästare
Jag kan hålla med Om den hysteria kring Corona!...man glömmer lätt bort andra realiteter i vardagen..
..som typ... att på Min avdelning så drabbades hälften av personalen samt patienter av Magsjuka! :(
Vi döpte dock snabbt om detta nya virus till "Koskit-19"! :cool::p
 
Topp