• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Det dög inte

Elvenlis

Legend
Någon mer som producerat de varor man ska för att lösa goblin event uppgifter och det inte funkar? Har hänt flera i mitt bs.
 

Gaiona

Mästare
Någon mer som producerat de varor man ska för att lösa goblin event uppgifter och det inte funkar? Har hänt flera i mitt bs.
Om du kan specificera vilket uppdrag det gäller så kan vi säkerligen hjälpa till, ta gärna en skärmbild och lägg upp här på uppdraget som inte blev rätt!
 

Elvenlis

Legend
Om du kan specificera vilket uppdrag det gäller så kan vi säkerligen hjälpa till, ta gärna en skärmbild och lägg upp här på uppdraget som inte blev rätt!
Det där är ju faktiskt lite kul, ta en skärm film måste det ju vara för det första så man ser att det jag trycker på inte fungerar , och en skärmdump på något som redan hänt har jag inte listat ut hur man gör
En av våra medlemmar hade samma problem med 9 timmars, när hon gjorde om det med tidsboostrar så fungerade det. Är uppdraget använd tidsboostrar fast det inte står?
Jag vet inte vilka i ordningen , är ju några stycken 3 timmars alternativ
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Har ni problem så måste ni skicka in en ticket till supporten: https://support.innogames.com/landing/elvenar/se
Vi får in minst en ticket varje event där någon påstår att de gjort ett uppdrag men de producerat något annat.
Så vi måste alltid dubbelkolla vad som hänt innan vi kan gå vidare med felsökning om det faktiskt är ett problem.

Tid när det hände och en skärmbild hjälper mycket, gärna en detaljerad förklaring på vad du försöker göra också.
Är det en knapp som inte fungerar när du klickar på den, ta en skärmbild direkt och skicka med bilden i din supportbegäran och förklara vad det är som inte fungerar så har vi i alla fall något att utgå ifrån.
 
Topp