• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Det nya forskning trädet

Nivea

Medlem
Det nya forskningsträdet stämmer inte överens med en del information som finns på WiKi. Kommer man skriver om/till/anpassa infon i WiKi ?
Dessutom är det ändrade priser i de första 3 kapitlen (om jag minns rätt) för de magiska byggnader. Har för mig att i kap 2 eller 3 kostar ett hus 210 diamanter men en uppgradering 300 diamanter.
 

Gaiona

Mästare
Tack för att du är uppmärksam och skriver om detta.

Vi i teamet tar till oss detta och rättar i wikin, jag kan inte lova när det blir klart.
 

Nivea

Medlem
Tack för att du är uppmärksam och skriver om detta.

Vi i teamet tar till oss detta och rättar i wikin, jag kan inte lova när det blir klart.
Kommer man anpassa uppgraderingskostnader till de nya priser som gäller tydligen för magiska byggnader för de som har nya trädstrukturen?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har rapporterat vidare då det inte är uppdaterat av InnoGames i originalet. Vilka ändringar som kommer göras får vi se, har du synpunkter på specifika saker du vill ska uppdateras så får du gärna uppmärksamma oss på det i denna tråden.
Jag har tagit med kostnaden för magiska byggnader i det jag skickat vidare.
Tack för att du rapportera detta!
 
Topp