• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diamanter

macaroj

Medlem
Varför får inte alla spelare samma diamanterbjudande , ex 100 % diamanter ? Jag får det lite ibland men syrran får det aldrig . Trodde nog att sånt går till alla spelare
 

Mammio

Mästare
Den här frågan får chefen @Boefst ta vidare till toppen, tror jag. Jag har inte fått några rabatterade diamantköp på minst 1 år. Jag undrar också hur man får igång dessa rabatter. jag fick väldigt många när jag började spela.
 

Rosis

Mästare
Det är väl säkert töckna hemliga algoritmer som räknar ut när det är dags, men det är ju märkligt att vissa aldrig får erbjudanden medan andra får det nu och då? Jag får någon gång ibland, men inte är det ofta. Intresserad av svaret.
 

ZpaRoW

Mästare
macaroj, vänta bara det kommer MEN då får du inte köpa diamanter när erbjudande kommer med 10% mm för då startar det om från början. % ökar med tiden då du inte köper diamanter! Sen vet ja inte om det nollas om man köper saker vid eventerbjudande!
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har ingen koll på hur det bestäms om vem och när detta erbjudande kommer då det är ett automatiskt system som skickar ut dem.
InnoGames vill inte berätta så mycket om det heller eftersom spelare säkert hade hittat ett sätt att utnyttja det på.
Så tyvärr kan jag inte ge någon direkt information om detta.
 

ZpaRoW

Mästare
dröjer säkert 4-6mån innan erbjudandet om 100% diamanter komemr och då ska du inte köpa erbjudnade med 20 lr 40% mm bara tålamod sen får du 100% tillslut, ju längre man väntar så erbjuder inno bättre allt för "hålla kvar" spelare för locka ;)
 

ZpaRoW

Mästare
som sagt ja vet inte hur det funkar när event kommer om man köper den lilla byggnaden som ger dubbelt om det nollas där med om erbjudannde om % på diamanter
 

harpan

Legend
jag e inte den snabbaste hästen i lådan, menar ni att man kan få billigare diamanter ? 100% =gratis eller , aldrig fått, å aldrig köpt några andra heller Har fått i Önske brunnen och spiran och vunnit här! :cool: Var tvungen att expandera i dag, för att få folk till , till himla Dvärg kapitlet... satte ut en ful Höns historia men den gav bra med folk 460 ! Så nu e jag nere på 291 Diamanter , så jag säger igen Komsi ,Komsi Diamanter!!!
 
Topp