• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Din favorit enhet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser633

Guest
Liten spelare jag är, så stenjätten jag får lita på, så att några kistor vi kan få :) MVH Masterrosa
 

pling

Medlem
jag gillar alla enheter i baracken, svårt att välja enbart en. dom är bra allihop beroende på motstånd. knopphäxan är kanske ett strå vassare.
jag tycker att det går snabbast att träna i baracken, därför tränar jag bara där.:)
 

Mammio

Mästare
Bästa stridsenheten i Elvenar är förstås oss, Treanter!
Jaja, ni säger vi är långsamma, men vi krossar det mesta från lätta närstridsenheter till tunga enheter (så patetiskt att se de små vovvarna hänga i grenarna haha). Vi är stiliga, smarta, långa & räds inte för något.

Jo, vi vet att den skäggiga magikergubben tror han kan förtrolla oss, men herregud, ett tramp med foten på den lurifaxen så är han döööd.
Ska väl erkänna att vi trots allt har en svaghet...När den där blomstermagikern dyker upp och fnittrar och viftar med vingar och ögonfransar, ja, då blir vi lite svaga i knäknotorna, för hon är ju sååå söt!

Brorsan min blev inbjuden av en Mr.Jackson att vara med i nån storfilm, så han åkte till Nya Zeeland och fick så klart hjälterollen och fixade hela skiten, ska inte säga hur det slutade men berömmelsen gick han åt huvudkronan..
Men de flesta av oss Treanter trivs gott med att vandra långsamt i skogarna och trampa på en fiende då och då hehe.
Nä, nu knakar det lite i grenarna, ska hem och dricka lite barkte.
Väl mött! :)
 
Svärdakrobat är min favorit.
Dels får man dem fritt från Dvärgiskt bålverk och sedan är de ganska effektiva i de flesta strider
Man klarar de första fem provinserna i de flesta turneringarna med svärdakrobater vilket gör att man sparar på sina andra trupper
 

ZpaRoW

Mästare
Min favo är Treant! Då dem kan puckla på fienderna bra och tål jädra mycket sen var dem med när man lira Heroes of Might & Magic när man var... hoost* liten :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp