• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Diplomati i Spiran

Jian

Mästare
Vid en konfrontation i Spiran fungerade diplomati första omgången - sedan låste den sig och krävde diamanter, även om det var två försök kvar
Spiran.png
Spiran.png
 

Gaiona

Mästare
Japp, kolla alltid innan du börjar med diplomatin att materialet räcker, annars blir det bortkastat eller kostar...
 

anga

Mästare
Jian i detta spel så krävs 1 sak, tålamod :) För att fixa att växa måste man ibland stå still och planera.
 

Gaiona

Mästare
Nu kom det plötsligt några väldigt svåra ord; t-någonting och något i slutet oxå
Svårt är det i alla fall
T-ordet är extremt svårt för oss med adhd...

I min ålder tror jag ibland att jag begripit konceptet kring det ordet men det har inte gått in i ryggmärgen än...
 

potter

Mästare
Resor utanför er själva är värdelösa. De leder bara in i skogen, och där kommer ni att gå vilse!

Vill man ha svar på frågorna finns svaren inom en själv och inte utanför.

:cool: o_O :rolleyes:
 

anga

Mästare
Resor utanför er själva är värdelösa. De leder bara in i skogen, och där kommer ni att gå vilse!

Vill man ha svar på frågorna finns svaren inom en själv och inte utanför.

:cool: o_O :rolleyes:
Potter du får mig alltid att le, med dina poetiska inlägg, du får mig att tänka på en ung Tomas Dileva :)
 

Gaiona

Mästare
Resor utanför er själva är värdelösa. De leder bara in i skogen, och där kommer ni att gå vilse!
Åh, jag älskar skogen, alla resor utanför gör jag helst till skogen med sin underbara stillhet och dofter. Jag kopplar av i skogen och tänker klart!

Haha, jag gjorde samma miss som Jian gjorde i spiran idag, glömde kolla lagret...

Skulle behövt gå ut i skogen innan så jag kunde tänka klart.
 
Topp