• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Discord

Vill ni ha Discord?, Elvenar Sweden


  • Totalt antal röstare
    10
  • Enkät stängd .

Gaiona

Mästare
Jag blir bara förvirrad av chatt med många inblandade så jag klarar mig utan men vill ni andra chatta så kör på.
 

Macbolan

Mästare
Jag anser Inte att Discord skall ersätta detta Forum...
..utan endast vara ett medel för att kunna hålla kontakt ingames med andra spelare..utanför sitt eget BS!
För Min egen del..så har vi "Anarkister" en väldigt aktiv chatt inom gruppen..och det räcker långt för mig! :)
Men för spelare som tillhör BS som är lite mera "Tysta"..skulle det kunna vara ett sätt att få lite Tips&Råd..i realtime..
/Mac
 

Aurene

Legend
skulle det kunna vara ett sätt att få lite Tips&Råd..i realtime..
Just för det och dela med sig tips mm mera visuellt, den inbyggda chatten i spelet ger inga de möjligheter. Forum är bra för support mm. nyheter om spelet dock har ingen chatt. Discord ersätter inte denna officiella Forum men är bra kanal i realtid, för flera användare samtidigt. Kan hända att Elvenar är för "långsamt" spel jämfört med de flesta MMO spel. Jag la upp röstning/pollen bara för att vi skulle se intresset för Discord till alla i den svenska Elvenar världen. :D
 

Aurene

Legend
Jo, jag valde att lägga upp Elvenar Team Ydalir, för det var alldeles för svagt intresse för Discord här i forumet, 2 för ja och 7 nej, dock röstningen fortsatte efter 7 dagar som den var inställt, något strul i räknaren. ;) Macbolan du hittar till oss om du vill chatta med oss. :)

föresten ändrade nyss slut tiden till 1t få se om den stänger ner sig. ;)
 
Topp