• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskussion: Flerspelarläge i Evighetens spira

DeletedUser166

Guest
Tror inte man får sämmre med kistor vissa veckor får man ingen andra får man 5 på fösta nivån.
 

Macbolan

Mästare
Jag litar på Rhavin...en riktig Maestro! :cool:
När kommer Du tebax till Mitt Gäng...för Jag behöver Dig! ;)
 

DeletedUser166

Guest
Haha tror inte du behöver nån på min nivå, ja är in typ en två gånger per dag boostar aldrig kör ingenting, de är på gränsen till att ja inte alls ens ids logga in längre.
 

Macbolan

Mästare
Du är Perfekt för Vårat gäng av "Anarkister" Rhavin...en snubbe som gör som han själv Vill! :p:cool:
Vi har ju Inga regler eller Krav...Men Vi har jäkligt Kul tilsamman i chaten..å Partar Hårt på helgerna! :D

Och dessutom kommer Jag att spöa Ditt Rekord på servern inom ett Dygn! heheh! ;):cool:
 

DeletedUser166

Guest
Ja a gör som jag vill de är gjutet i ryggmärgen :)

Rekord är ju aldrig nått ja brytt mig om till och med mindre än poäng :) Dock vet du ju att stål turneringen är så lätt så man måste dra bort 20% av poängen :D
 

pling

Medlem
spiran blev urusel efter förändring.

jag har fragment till förbannelse.:confused:

Moderator Gaiona: Flyttade inläggen till en befintlig tråd.
 
Senast redigerad av en moderator:

potter

Mästare
Så är det nog för alla skulle jag tro.. Har hört siffror som är höga då det kommer till fragment men även manaväxter och manaföremål som sådana. :confused:o_O

Skulle önska att man fick :silk::gem::kp: eller något annat som förkommer sparsamt.:cool:
 

pling

Medlem
jag har kört spiran till topp alla veckor sen den startade, men nu blir det inte så längre. inget kul alls med skitpriser på vägen upp.
en riktig besvikelse...
 
Topp