• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskussion: Trollkarlar och drakar!

DeletedUser3

Guest
Hej kära community!

Vi ser som vanligt fram emot att höra era åsikter kring vårt nya kapitel, Trollkarlar och drakar! Är du osäker på vad det här är? Då kan du läsa vår utannonsering här.

Det är viktigt för oss att ni delar med er av er spelupplevelse och åsikter, så diskutera på! Här kan ni även rent generellt diskutera uppdatering 1.23

Ha en fortsatt magisk dag!

Med vänlig hälsning,
Team Elvenar
 

DeletedUser85

Guest
Svårt att ha en uppfattning innan kapitlet är släppt, men ska gör ett försök ändå:
Undertecknad spelar inte beta men däremot ögnar jag igenom betaforumet & det ger en i alla fall en uppfattning av vad som komma skall.
Elvenar som stadsbyggarspel kommer att ställas mer på sin spets. Utrymmet som krävs för de nya byggnaderna kommer att kräva en annan egenskap hos oss: Att också riva det som blivit kärt för oss. Att väga framsteg i det nya kapitlet mot vår etablerade stad och de produktionsbyggnader både vi & vår klan har vant oss vid. Icke att förglömma: Riv o man tappar i rank...
Undertecknad ligger på top-10 utan diamantkultur & eftersom jag anser att man inte ens ska ligga på top-10 i det läget känner jag inga såna begränsningar - kapitlet, inte prestige, får styra utvecklingen.
Väl mött allesammans & hoppas på ett nytt o kul kapitel :)
 

Macbolan

Mästare
Hola folks! :cool:
Personligen tycker jag det nya kapitlet är Kul!
Men det är en helt Ny utmaning...när bostäder och vissa byggen ändra form...
..detta i kombination med att dom nya "Kårerna" tar en jävulsk massa plats!! :confused:

Men visst!...alltid kul med en "utmaning";)
Men sen kan jag tycka att flera av Questen som är kopplade till det nya kapitlet...borde vara "Avböjbara"...spec. kravet på att bygga 3 av varje Kår!
...själv nöjer jag mig med 2 maxade av varje...och har def. INTE yta för att bygga fler....
...och Vad det gäller "Yta"...så bör man ta i beaktning..att det krävs en fullt utbyggt Skolområde som tar upp 10x10 rutor...för att kunna slutföra detta kapitel!

Men i övrigt håller jag med Rhein...Man får inte vara "nostalgisk" vad det gäller gamla byggen...bara å riva..när det krävs! o_O
/Just My 50 Cent/
/Mac
 
Topp