• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskussion Turneringar

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Fick lite feedback så tänkte fråga om andra upplever några problem med turneringarna eller har några synpunkter på dem.
 

Macbolan

Mästare
Min senaste Turnering som Jag bestämde Mig för att Go "All-In" i var inga problem!
Fixade ihop ett Nytt serverrekord på 19710 poäng..tycker Det va helt Okej!:rolleyes::cool::D

(Vågar Inte kalla Detta för Världsrekord!?..för någon(Misgyn person) lär väl leta upp nån snubbe i USA som hade bättre?) :p

Men rent generellt så har Turneringarna blivit svårare,,med högre krav på att man lägger ut Boostbyggen samt har uppgraderade UV...Så motståndet har blivit svårare..helt klart!
 

Rosis

Mästare
Grattis till serverrekordet Mac. Klart vi ska vara stolta över oss som spelar på den svenska servern, och självklart måste man få skryta lite här på Forumet! Sedan att det finns de som känner att de vill peta ner någons resultat för att de minsann finns någon på en annan server (eller inte...) som har tagit lite högre poäng, och då kanske det inte ens är i samma turnering heller (vill jag minnas?)... Sånt kan vi nog aldrig komma ifrån, för avundsjuka finns det gott om. Fortsätt att ta serverrekord, och egentligen skulle det va riktigt kul att ha något statistikinlägg här på Forumet där man kan se de 100 bästa spelarnas resultat, så de som spelar enbart i appen också kan ta del av den informationen. Och kanske de tio bästa Serverrekorden, från starten? Jag älskar sådan statistik, och det är så kul när jag lyckas skvalpa där uppe i top tio på hundra-listan, någon enstaka gång... :cool: :D
 

Rosis

Mästare
Jo, Elvenstats känner jag till, men jag skrev att det vore kul här på Forunet.... och jag tycker att det borde vara intressant för Innogames att ge oss sådan statistik istället för att en oberoende sajt ordnar med det. Men tack ändå.
 

Macbolan

Mästare
Jag kan berätta att Mitt första "Rekord" Var på över 63000...
..efter detta gjorde Inno Om hela spelsystemet..;)
 

DeletedUser158

Guest
Har kollat..
Verkar som Mina 19710 poäng är Nytt Världsrekord! :D

Men grattis, Mac! :)
Du kan om du vill, och du har alltid varit bra på turneringar när du väl känner för det.
Så jag har spelat med en världsmästare en gång i tiden? Vem kunde tro.....? :p:D
 

DeletedUser166

Guest
Turneringarna blir ju alltid lite svårare pricis i ett nytt kapittel då dom nya uppgraderade trupperna kommer till men annars blir ju turneringen svårare för varje trupp storleksuppgradering du gör, vilket imo är jävligt dåligt, men dom som alltid presterar bra i turneringarna bygger ju sin taktik på att skippa alla truppuppgraderingar. Jag är ju för skadad för att skippa forskning ja spelar ju för att ja vill forska och uppgradera tycker bara de är sjuka att man blir straffad för att man gör de.

Sorry Mac ja hatar skrift turneringen, tycker den är svårast och ja behöver väldigt mycke skriftreliker, så i typ maj eller nått sånt gick ja all in för att skaffa nog reliker för att slippa köra den skit turneringen och gjorde 80 provinser till nivå 6 vilket ledde till 21600 tror ja de var. Dock så är ja inte så intresserad över titeln så den kan du få ha :)
 

DeletedUser623

Guest
När börjar nästa skriftrulleturnering? Är det nu i veckan?
 

Macbolan

Mästare
Sorry Mac ja hatar skrift turneringen, tycker den är svårast och ja behöver väldigt mycke skriftreliker, så i typ maj eller nått sånt gick ja all in för att skaffa nog reliker för att slippa köra den skit turneringen och gjorde 80 provinser till nivå 6 vilket ledde till 21600 tror ja de var. Dock så är ja inte så intresserad över titeln så den kan du få ha :)
Hola Compadre!
Jo..jag fick reda på att Du hade satt detta förträffliga Rekord!...kort efter att jag själv "Skröt" om mina 19710 poäng! :oops::rolleyes::)
Men All Heder till Dig Rhavin!...snyggt jobbat m8! :)
"Hedras Den som Hedras Bör"! :cool:
Med Respekt!
Mac
 
Senast ändrad:

McThorien

Medlem
Gratulerar Macbolan, ett rekord är ett rekord och visst skall man få vara stolt över det.
Men håller med det har blivit tuffare att vinna dueller, framför allt så kostar det mycket mer med fotfolk.
 
Topp