• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera Eldrasil-eventet här!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser345

Guest
Idag smäller det! :)
(Hoppas bara inte att brödraskapsäventyret kommer att gå samtidigt för då lär man bli splittrad.)
Förresten, vad har byggnaderna för värden/bonusar? Det står inte på infosidan.
 

DeletedUser242

Guest
Jag hittar inte eventet. Alltså där jag ser kistorna... Var har det blivit av?
 

DeletedUser261

Guest
Hej rikkmeister

en liten fråga bara om ni har > 91 uppdrag i eventet, vilket är bra*
*vad som är mindre bra är att när man synar dem är många upprepningar
så egentligen har ni bara 30 uppdrag varav 17 uppdrag upprepas 3 eller fler ggr
med enda skillnaden att de ökar i antalet man ska klara för att slutföra uppdraget:

T.ex: producera 1 dryck - 60 drycker, reliker: samla 16-40 & trupper träna: 60-200¤

¤Beror detta på att ni saknar fantasi eller har helt enkelt gett upp att hitta på nya uppdrag?

Saknar ni fantasi kontakta mig jag har massor och många ideer som skulle kunna ge er,
nya inspirerande uppslag att bryta dessa monotona upprepningsevent ni har verkat kört fast i!!
 

DeletedUser3

Guest
Hej rikkmeister

en liten fråga bara om ni har > 91 uppdrag i eventet, vilket är bra*
*vad som är mindre bra är att när man synar dem är många upprepningar
så egentligen har ni bara 30 uppdrag varav 17 uppdrag upprepas 3 eller fler ggr
med enda skillnaden att de ökar i antalet man ska klara för att slutföra uppdraget:

T.ex: producera 1 dryck - 60 drycker, reliker: samla 16-40 & trupper träna: 60-200¤

¤Beror detta på att ni saknar fantasi eller har helt enkelt gett upp att hitta på nya uppdrag?

Saknar ni fantasi kontakta mig jag har massor och många ideer som skulle kunna ge er,
nya inspirerande uppslag att bryta dessa monotona upprepningsevent ni har verkat kört fast i!!

Du är mer än välkommen att komma med förslag som jag kan skicka vidare! Tyvärr är jag inte med i processen kring hur uppdragen formas eller vilka anledningar som ligger bakom, men jag kan definitivt skicka vidare er feedback :)
 

DeletedUser3

Guest
Tack för er feedback, jag har nu samlat ihop den och skickat den vidare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp