• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera Halloween 2017 här!

DeletedUser421

Guest
Kan man inte se alla uppdragen för halloweeneventet någonstans. Detta kan man i FOE för alla event men i Elvenar hittar jag det inte?
 

DeletedUser253

Guest
Klarat mig fram till sista uppdraget! men näst sista var en jäkla massa konfrontationer fixade dessa klart idag. Så vad kommer sen tro? Jo 29 Reliker!!! japp föll på målsnöret här. med tanke på alla konfrontationer som skulle genomföras hade i alla fall inte jag nog många kartlagda för att sen direkt skaffa 29 reliker.Ja för lätt ska det ju inte vara. Slugt Elvenar slugt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser85

Guest
Skojar du med oss, Carizzma? Du har ju också spelat rätt länge så visst vet du väl att alla reliker räknas oavsett hur man får dem? Om man så hittar den i ens egen strumplåda så räknas det i relikuppdragen. ;) Nu har ju en ny turnering precis börjat, alltså... :rolleyes:
 

DeletedUser244

Guest
Skojar du med oss, Carizzma? Du har ju också spelat rätt länge så visst vet du väl att alla reliker räknas oavsett hur man får dem? Om man så hittar den i ens egen strumplåda så räknas det i relikuppdragen. ;) Nu har ju en ny turnering precis börjat, alltså... :rolleyes:

Haha Rhein :):D:):D:).. var e smileysen med tårar av skratt när man behöver den :p
 

DeletedUser253

Guest
Varför skulle jag skoja?
Klart jag vet det Rhein men har använt för mycket av mina resurser så ebb i vissa. Därför är jag långt ifrån säker att jag får ihop 29 reliker. Vad är det som är lustigt med det? ;) någon skrattsmiley behöver jag inte ännu i alla fall..... Det mest retfulla är att det är skriftrullar som tryter. Men blev lite förvånad då jag fortfarande har 23 timmar på mig vet inte om jag hade någon bugg i tiden tidigare i dag....
 
Senast redigerad av en moderator:

Macbolan

Mästare
Jag håller På Carizzma...för Hon e snygg & Fräsch!...
..så Ni andra Pöjkar skall hålla Er i "skinnet"....annars så kommer Mac å smiskar era små stjärtar rosa...;):cool:
 
Topp