• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera senaste uppdateringen här!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rosis

Mästare
:marble: :steel: :plank: T1, tier1 är de tre första fabrikernas varor: marmor stål och brädor. :crystal: :scroll: :silk: T2 Kristall, skriftrullar och siden, :elixir: :magicdust: :gem: T3 Elixir, Magisk stoft och Ädelsten. Du kan se varorna, dess ordning och vilka bonusvaror du kommer att få i ditt stadshus. Det går även att se ordningen i droplistan för dina standardvaror. Information som gör spelet mycket roligare finns på Innogames egna Wiki, även på GemsofKnowledge och CrazyWizardsinfo. Lycka till. :elf: :human:
 

DeletedUser93

Guest
Gillar särskilt att vi äntligen ska få rena lakan och fräscha gardiner :)
Detta var bästa uppdateringen någonsin.....
 
Senast redigerad av en moderator:

Rosis

Mästare
Utdrag ur Uppdateringar version 1.78: "Husdjur - Dina Fenixar kommer nu fortsätta att röra sig efter att du utvecklat dem till nästa steg, i stället för att ibland frysas i tid o rymd efter att ha insett att de utvecklades." :D Jag tycker det är så roligt att läsa era formuleringar... :D Tack för att ni gör infon rolig att läsa...
 

Macbolan

Mästare
Yep!..håller med Pingeling!
Sanslöst Kul med en rejäl Marbella Playa..å få ligga å gona sig på! :rolleyes::cool:

Ärligt!..gillar faktiskt den Nya layouten på vår stadskarta! :)
...den utökade ytan på Kartan ger lite Hopp inför framtiden...att kunna få fler expansioner!
/Mac
 

Grizabella

Kändis
Jag gillar den senaste äventyrsuppdateringen då det är mycket smidigare o samla in märken nu.

Plus även för fenixuppgraderingar ipros. G
 

Gaiona

Mästare
I appen så fungerar inte längre aviseringar (har provat både i Android och i IOS), jag hoppas att ni kan åtgärda det snarast.

I övrigt så tycker jag att ni gör ett väldigt bra jobb.
 

ZpaRoW

Mästare
Har du tittat i din telefon att det inte blivit avbockat? installerat om spelet? i min mobil har ja aviseringar blockad för ja inte orkar med plingandet :p hehe så kolla där först? :)
 

Aurene

Legend
Provinsöversikt är klar förbättring för navigering av kartan:), men tycker att det kunde innehålla sammanlagd antal provinser också som man kan spana, tycker att det är tok för lite t2 kännande varor provinser, har 1 provins jämfört med andra som kan vara upp till 11 provinser, skall de verkligen vara så :confused: Finns inte på kartan att jag skulle få t2 kännande max boostad (700%). Jag har endast fått upp boosten med relik turneringar och tycker att det räcker inte och skall inte vara de enda alternativet.:mad:
 

Gaiona

Mästare
Har du tittat i din telefon att det inte blivit avbockat? installerat om spelet? i min mobil har ja aviseringar blockad för ja inte orkar med plingandet :p hehe så kolla där först? :)
Det var inte aviseringar i mobilen som var problemet (de har jag slagit av för länge sedan), det var aviseringar i sidopanelen inne i spelet, rutan var tom förutom en klocka som visar att den väntar på något.

Nu när jag testade så fungerade det igen så det verkade vara något tillfälligt.
 

ZpaRoW

Mästare
Få reliker bara genom ta provinser så får man hålla på ett fruktansvärt bra tag om man ska skaffa 700% så ett måste är köra turneringar, sen kan man ju få reliker genom magiakademin men då får man spendera 3 st olika reliker å lite annat för få 5st! Det kostar det reliker att tillverka produkter i magiakademin och uppgradera underverk! Så köra turneringen är mycket bra sätt för få reliker, så att bara få reliker att utforska på världskartan är inget ja rekommenderar
 

Aurene

Legend
Håller med men det skall inte vara det enda möjligheter att skaffa dem från turneringar det tar tid innan du har kommit runt alla turneringar, samtidigt om man behöver provinser för expansionen skall det finnas just den provinsen eller helst fler än 1 tillgängliga att spana, jag klarar mig, men får vänta längre med boosten, men varför är just t2 kännande provinser för få, om jag har massor med andra provinser men just 1 av det som jag behöver och det har varit längre tid så.
 

ZpaRoW

Mästare
är väl lite det som är charmen att man inte ska kunna få reliker snabbt, ;) 1 provins av en sorts relik kan ja omöjligt tänka mig att du har! Vilken relik är det av kännande t2 du "saknar"?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp