• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Doktor Frankenspleens gäster

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sompote

Tävlingsledare
Hösten närmar sig med stormsteg, och det är snart dags för den årliga höstfesten.

1665337050465.png


Doktor Frankenspleen håller på som bäst att få sitt slott i rätt stämning. Han är fortfarande överlycklig att hans slott anses vara den bästa platsen för en lyckad fest. Och till allas förvåning, så har det redan börjat samlas gäster som väntar utanför slottet. Ryktet har spridit sig, för det har även kommit gäster som vanligtvis inte befinner sig i Arendyll.
Så, hur många gäster är det som redan nu är på plats utanför slottet?

Info


Slutdatum: 16 oktober
Vinster: Sex vinnare får 500 diamanter var. Sammanlagt är det 3000 diamanter som ska delas ut.

Tävling


Tävlingen går ut på att svara på dessa två frågor.
Hur många gäster hör hemma i Arendyll? (Alltså karaktärer som finns i spelet)
Hur många gäster kommer utifrån Arendyll? (Alltså karaktärer som inte finns i spelet)

Oktobertävling.jpg


Regler


  • En post per spelare.
  • Du kan redigera ditt bidrag så länge tävlingen är öppen.
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden medan tävlingen pågår, så ni inte kan se andras bidrag.
  • Vinnarna lottas bland de som svarat korrekt på bägge frågorna.
  • Team Elvenars beslut kan ej överklagas.

    Här kan du ställa frågor om tävlingen.
Lycka till!
Team Elvenar
 

Azmira

Novis
Hur många gäster hör hemma i Arendyll? 8 st
Hur många gäster kommer utifrån Arendyll? 7 st

Önskar er fina höstdagar!
 

anga

Mästare
7 st står i kön. Dom lata krigarna från Arendyll, som smiter i från sina uppdrag turnering/spira. Andeväsen,treant,Granitjätten,orch,hans kusin orchstrateg och Vallorians veteran.
2 st har kommit som inte tillhör de övriga. Tingeling som håller ett öga på Kapten Hook
 

P3Games

Legend
9 st gäster hör hemma
6 st gäster kommer utifrån

Eftersom jag missade förra månadens tävling så tänkte jag att nu skulle jag för fasen gå in riktigt seriöst denna gång ;).
Min största farhåga var att man hade lirkat in nåt litet kryp på ett halvdolt ställe så man missat det totala antalet, då spelar det ingen roll hur serös man är...nåja, den smällen får jag väl ta. Jag vet att man inte behövde "deklarera" deltagarantalet över hemmahörande och utifrånkommande. Talen är inte helt och hållet snutna ur näsan, lite (ganska mycket faktiskt) tid ägnade jag åt det denna gång.
En var riiiiiiiiktigt lurig att komma på vad det var...

Elvenar_oktobertävling.PNG
 

Krita

Kändis
Hur många gäster hör hemma i Arendyll? 9
Hur många gäster kommer utifrån Arendyll? 6
MVH/Krita
 

Vinjala

Medlem
På den årliga höstfesten så väntar det 9 st gäster ifrån Arendyll, och 6 st gäster som rest långväga för att uppleva den berömda festen.
 

Sompote

Tävlingsledare

Kungörelse


Månadens tävling är avklarad, och av de som svarat rätt på bägge frågorna har vi lottat sex slutliga vinnare.
Av de tidigt anlända gästerna är det nio som hör hemma i Arendyll, och sex gäster som kommer utifrån.
En av Konstruktionerna (från gästras Konstruktionerna)
Eldelementaren (från gästras Elementarer)
Drönryttare (en av legosoldatslägrets enheter)
Zaphiel (trollkarl från flera events)
En av Elvenarerna (från gästras Elvenarer)
En av dvärgarna (från gästras Dvärgar)
En av feerna (från gästras Feer)
En av trollen (från gästras Orcher och troll)
Bågskytt (en av barackens enheter)

Remy (från filmen Råttatouille)
Madam Mim (från filmen Svärdet i stenen)
Mänsklig elemenalist (från spelet Guild Wars 2)
Victor (från filmen Corpse bride)
Fish (från filmen the Boxtrolls)
Victoria (från filmen Corpse bride)

Vinnare Doktor Frankenspleens gäster.jpg


Vill ni gratulera någon av vinnarna? Några synpunkter på tävlingen? Gör det här!
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp