• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Elvenar IRL

Mammio

Mästare
Det finns en del funktioner i Elvenar som jag tycker hade varit fantastiskt om de fanns även i verkligheten.
Kan ni komma på några som vi kunde teleportera till verkligheten?

Jag skulle gärna vilja ha Gyllene avgrund i min trädgård. Den hade passat bra där :)
 

Sompote

Tävlingsledare
Arkitekten?
Hen hade lätt fått rita en passande bostad till mig.
Humans_Residential_32.png
 

Mammio

Mästare
Jag har nu satt upp 3 brevlådor utanför huset. Dessa är märkta med Hus (till hushållskassan och grillkvällar), Bygg (utbyggnad av trädgården) Kultur( skojiga kulturella saker och troligtvis godis).

Välkommen, alla mina grannar och donera i valfri låda :cool::D
 

Mirabella77

Legend
Ja varför inte berghallarna :) Får planera att köpa en riktig stort hus med en stor gård att få plats i. Gyllene avgrunden den är ju så vackert :D Och vem kan avstå Önskebrunen? Knappast någon, tänk hur rik man kan bli om man får riktiga dyrbara diamanter från den?
Men jag skulle önskat att ha Ernhörningsgläntan också, jag älskar enhörningar, dom är magiska, inte vanliga hästar. Men även Alvvagnen! Tänk att slippa bensinbilarna och elbilarna, svanar är mer miljövänliga och särskild dessa magiska svanar :)
Välstående tornet är något jag kanske har planeringar att bygga! Särskild denna:
123.JPG

Är den inte så vacker? :)
 
Topp