• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Elvenar på mobilen!

Mirabella77

Legend
Hej!:)
Kanske det är bara klantiga jag som kommer lätt imot all möjliga knappar och gör tokiga fel när jag spelar i appen hahahao_O Men jag tycker att knapparna där som man ska besöka spelarna i sin brödskap är lite krånglig plaserade så jag får nästa hjärtattack varje gång jag vill besöka någon i appen. Då som knappen till att "Uteslyt medlem"+"Ända medlemstatus" är mycket större o lätt att komma imot medans knappen att besöka spelaren är så liten, tycker att de ska vara tvärt om eller på något sätt så man inte lätt kan råka komma imot den.
Vad tycker ni?

Ha det gott!
Mirabella:diamond:
 

Bilagor

  • Screenshot_20200930_125738_com.innogames.elvenar.jpg
    Screenshot_20200930_125738_com.innogames.elvenar.jpg
    729,5 KB · Visningar: 81

Gaiona

Mästare
Hej!:)
Kanske det är bara klantiga jag som kommer lätt imot all möjliga knappar och gör tokiga fel när jag spelar i appen hahahao_O Men jag tycker att knapparna där som man ska besöka spelarna i sin brödskap är lite krånglig plaserade så jag får nästa hjärtattack varje gång jag vill besöka någon i appen. Då som knappen till att "Uteslyt medlem"+"Ända medlemstatus" är mycket större o lätt att komma imot medans knappen att besöka spelaren är så liten, tycker att de ska vara tvärt om eller på något sätt så man inte lätt kan råka komma imot den.
Vad tycker ni?

Ha det gott!
Mirabella:diamond:
Jag håller med men jag kan lugna dig med att båda stora knapparna öppnar först en ny meny innan du kan råka ändra något på spelarna eller utesluta dem så det gör man inte av misstag.
 

Mirabella77

Legend
Jag håller med men jag kan lugna dig med att båda stora knapparna öppnar först en ny meny innan du kan råka ändra något på spelarna eller utesluta dem så det gör man inte av misstag.
Ja jag vet, men jag är lite klantig ibland o_O Och jag tycker också att de blir lättare om knappen till att besöka spelare är större för de är ju den som man använder nästan varge dag medans att uteslyta en medlem eller att ändra deras status är något som man kanske inte änns använder en gång om månaden.
 

Rosis

Mästare
Ja jag vet, men jag är lite klantig ibland o_O Och jag tycker också att de blir lättare om knappen till att besöka spelare är större för de är ju den som man använder nästan varge dag medans att uteslyta en medlem eller att ändra deras status är något som man kanske inte änns använder en gång om månaden.
Mycket bra inlägg och så självklart det du skriver, varför har de inte tänkt på det, de här programmerarna? För att de inte spelar själva? :eek: Och ju mindre skärm man spelar på desto viktigare är det. Själv spelar jag ofta på mobilen, men tack och lov är jag bara ambassadör, så jag slipper problemet. Det är bara magiker och ärkemagiker som har detta bekymmer. Men jag skulle inte vilja ha det så, så jag är så tacksam att jag är ambassadör, det räcker för mig. Så slipper jag klanta mig, om jag e för snabb. För även om man får en "Är du verkligen säker"-fråga kan det gå illa ändå. :oops:
Kan vara något som hör hemma på idéer detta? :)
 

Mirabella77

Legend
Mycket bra inlägg och så självklart det du skriver, varför har de inte tänkt på det, de här programmerarna? För att de inte spelar själva? :eek: Och ju mindre skärm man spelar på desto viktigare är det. Själv spelar jag ofta på mobilen, men tack och lov är jag bara ambassadör, så jag slipper problemet. Det är bara magiker och ärkemagiker som har detta bekymmer. Men jag skulle inte vilja ha det så, så jag är så tacksam att jag är ambassadör, det räcker för mig. Så slipper jag klanta mig, om jag e för snabb. För även om man får en "Är du verkligen säker"-fråga kan det gå illa ändå. :oops:
Kan vara något som hör hemma på idéer detta? :)
Ja, skönt att inte vara en magiker eller ärkemagiker när man är på mobilen men nu är jag det och då har man ju alltid den oron juo_O Dessutom min skärm på mobilen är inte så stor heller och kanske samma för många andra också. Hmm ja precis, vi är inte perfäkta och lät hänt fast en annan ruta kommer upp kan vi koma emot knappen-såna fel är ju känsliga när de gäller anldra medlemmar.
Hmm joo men hur gör jag nu so mjag skrev den pådiskussioner @Rosis?
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Ja det blir lätt galet i mobilen, särskilt när man ska skörda bä grejer och har tryckt in fabriker å grejer överallt, ;-)
Man får zooma in så mycket det går, ev slags sig en stylus (en penna som funkar på mobilen) och peka noga på den man vil skörda.

Tips: Jag hittade stylus billigt på Fyndiq, köpte 10 st för under 100 kr.
 

Mirabella77

Legend
Jag fick en stylus helt grattis :cool: Jätte bra när man ska spela och inte vill komma imot allt när man ska inte samla in vissa saker. Men håller med om att det kan vara lite knepigt när de är Bä och risken finns att komma mot allt som man intet ska de är bara att vara försiktigt ;)
 
Topp