• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Elvenar sex år - första tävlingen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liliros

Legend
Visst är det samma som nuvarande festligheter i våra städer, Trollkarlarnas Pilgrimsfärd? Och förra året hette figuren på bilden Zaphiel.

Mina undersåtar håller på som bäst att ordna med resurser och träna soldater för att ordna till eventvaluta åt mig, som jag sparar noga. Eftertänksamhet krävs av mig så jag kan inkassera fina belöningar från Pilgrimsfärden när jag bedömer att de är värda att satsa på. Mina undersåtar klagar över att de får slita så hårt under dessa event, men de förstår inte hur jag har det som måste kalkylera och bedöma för- och nackdelar på vilka dagar man ska satsa all eventvaluta. Det är som att satsa på börsen, man vet inte om nästa dags belöning är mycket bättre... Det är mycket att stå i som Borgmästare. Men jag ska nog ge mina undersåtar några nya byggnader när de har arbetat klart under detta event, så de känner att de får valuta för sitt slit. Jag är Borgmästaren med stort B, som i Beslutsam, Bra, och Bäst. ;)
 
Senast ändrad:

Sompote

Tävlingsledare

Kungörelse


Zaphiel..jpg


Vinnare


Tio vinnare är dragna, och de presenteras i bokstavsordning:

@AlienPoppy
@anga
@Anne-Marie
@Asteria
@LillaMymlan
@macaroj
@maccan
@Nivea
@Palidar2
@Vindov

:diamond: :diamond: :D :diamond: :diamond: Gratulerar till 200 diamanter var :diamond: :diamond: :D :diamond: :diamond:

Vill ni gratulera någon av vinnarna? Några synpunkter på tävlingen? Gör det här!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp