• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Elvenars födelsedagstävling episod ett

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

harpan

Legend
Min favorit byggnad är helt klart min nya Enhörningsglänta ! Från Jubileumsutmaningen.

Den är så vacker med sina 2 lysande Enhörningar och lummiga gröna träd.
Dom har många vänner i min stad, är liksom lite tokig i Enhörningar så jag har ett 10-tal.
Och så är det ju ett stort + att jag får 1290 Kulturbonus :culture: och 350 befolkning :human: !
Enhörnings glädje.PNG
 

Rosis

Mästare
"Kirit, nattfruktens vesslegud" som är en byggnad i setet "Helgedomssetet för solen och månen". Den ger T2 varor en gång per dygn, men även bra med befolkning och kultur till staden. En byggnad värt att använda uppgraderingsinstanser på, som de flesta av de äldre setbyggnaderna. Denna är både vacker och funktionell. Det är fint med djur och natur i en och samma byggnad, plus en liten måne, så bra illustrerat. :)
1591250727625.png

Solen från den andra stora byggnaden i samma set kom med på bilden, men det förhöjer bara effekten på byggnaden jag lyfter fram. :cool:
 

potter

Mästare
Magi Akademin är min bästa byggnad.
Den kompletterar övriga byggnader med varor och förtrollningar så att
jag får boost för dessa och att hälsa för trupper kan tillverkas för turneringarna.

Även förtrollningar till ökad produktion av min varor som T1, T2 och T3 kan ökas tillfälligt.
Sedan finns det även men del mindre bra men det går jag inte in på här. Men Magi Akademin tillhör
min favorit så här långt.

potter
 

Elvenlis

Legend
Mycket svårt att välja,, jag tycker om flera,, Narrens värdshus setet för att jag får massa mana och det är så fint med alla detaljer eller hasselnöts byggnaderna bara för att dom är så söta men dom har jag inte haft plats att bygga än,,,, eller Frankensplein byggnaden,,,,,,Jag väljer Narrens värdshus setet :)
 

DeletedUser78

Guest
Handelscentrum
En vacker byggnad med många goda egenskaper,
Jag tycker bara mer och mer om denna charmiga och godartade byggnad.
Jag menar vad kan man mer begära gudomliga frön, ökad styrka hos trupperna,
och ökad varaktighet på magiska varor. UNDERBART <3
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp