• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Elvenars födelsedagstävling episod tre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rosis

Mästare
Inte är det här en T-shirt som jag ska klor-bleka för att få den batikmönstrad- neeej, inte alls. Jag dementerar detta bestämt. För detta är ett Voodo inspirerat gosedjur, något helt nytt för Elvenar, som jag har gjort enbart för denna tävling. Ähum. Voodo-Grattis till Elvenar!
20200605_205957.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser583

Guest
Ett glasfönster med alla världens färger att stoppa i någon av alla byggnader som finns i Elvenar. Strunta i mitt spelar/Forums-namn, det är bara där för att det måste,
1591387895396.png
 

DeletedUser575

Guest
20200606_144442.jpg

Gjorde ett enkelt korthus, saknar typ solitär i spelet. Solitär patiens med bilder av gobbar och gommor från spelet på korten. Då kan vi spendera ännu fler timmar i Elvenar. Och byggnaden kan va ett korthus. På det sättet kan vi fira Elvenar - femårs-spelet, genom att spela mera, på flera sätt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser576

Guest
Jag har kanske inte riktigt gjort den här heeelt själv, men har pysslat med den i alla fall. Så kul det vore att få ett platt brev på posten med en byggnad från spelet, som man viker upp till en nästan tredimensionell byggnad, det skulle jag gilla.
20200606_174732.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

Liliros

Legend
Hipp hipp Hurra för Elvenar som fyller Fem år i år! Mest presenter till oss som spelar önskar vi så klart! Snyggaste hemmagjorda stjärnan i regnbågsfärger önskar jag till alla era kylskåp där hemma, och till alla som ordnat spelet till oss. Tack för att ni gör ett fint Forum, ett bra spel, och ja, bäst är ju spelarna så klart. ;)

20200606_182042.jpg
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
EPISOD TRE
Dags för den tredje och sista delen i jubileumsfirandet!
För att delta i denna episod av tävlingen bjuder vi in dig att skapa något relaterat till Elvenar eller Elvenars födelsedag - precis vad du vill, må det vara bakat, tillagat, ritat, tillverkat eller komponerat. Sen, för att delta, ladda upp en bild (foto eller skärmbild) av det du skapat där ditt Elvenar (forum) användarnamn är synligt, via "delta i tävlingen"-knappen nedan.

Precis som med bidragen till de tidigare två episoderna kommer du att behöva skicka in ditt svar i en ny tråd som du lätt kan skapa genom att klicka på "delta i tävlingen"-knappen nedan.

Ditt bidrag måste skickas in senast tisdag den 9 juni, 23:59 CEST.
Lycka till!
Vänliga hälsningar,
Ditt Elvenar Team
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp