• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nekad En funktion att snabbt kunna ge grannhjälp

Jag som är fortfarande i min linda i spelet med dryga 70 provinser avklarade tycker redan att det är lite enerverande och tidstagande att putsa sina grannars hus och fara runt. Just detta gör jag från mobilen alla gånger då det tar en bråkdel av tiden det tar att göra på datorn (såvida jag inte missat nån funktion på datorn).
Jag kan bara tänka mig vilken tid allt tar för spelare som som kommit väldigt långt i spelet? För oss mindre spelare är det en viktig inkomstkälla för guld och produkter och vet inte om samma gäller för avancerade spelare. Skulle det vara så att även avancerade spelare behöver ge och få grannhjälp måste detta ta evinnerlig tid. Efterfrågar darför en funktion där man snabbare kan ge grannhjälp. Förslagsvis en rullningslist med "checkbox" för tre alternativ för varje granne: Stadshus, kultur och byggmästare. Ev även en funktion där varje spelare någonstans kan markera vilken hjälp dom föredrar och just denna checkbox blir skuggad.
 

ZpaRoW

Mästare
Ska ja ge alla grannar hjälp blir de absolut inte på datorn, kanske kör alla en gång i månaden PÅ Mobilen (sällan med andra ord) om man kanske fått en ny granne som kan hamna på "Aviseringar" sen, men aviseringar kör man varje dag! Aldrig fel med extra guld men tiden att köra alla är alldeles för tidskrävande. Så aldrig fel med nya ideer om det ;)
 
Topp