• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad en ide' om spiran

Pisellan

Legend
Hur vore det med en extra nivå i spiran, om ens BS klarat guld, säg 30 ggr?
Då blir det mer motiverat, när man suckar över alla månskensbibliotek och manaväxter man fått. I den sista nivån, skulle man kunna skippa sådant, och ge ett bra slutpris?
Tex krigare? Eller extra diamanter, eller en ande?

Det skulle ge än mer utmaning tror jag, för dom som ligger i topp i spiran!
 

potter

Mästare
Den extra nivån är utom tävlan i spiran och att poängen på 1330 står kvar som maxpoäng för bs.t.
Att få priser som är lite värdefullare än manaväxter, gummiträd eller bibliotek vore något klart eftersträvansvärt och och en morot för alla dem som vill gå lite längre :):cool:..
 

harpan

Legend
Hur vore det med en extra nivå i spiran, om ens BS klarat guld, säg 30 ggr?
Då blir det mer motiverat, när man suckar över alla månskensbibliotek och manaväxter man fått. I den sista nivån, skulle man kunna skippa sådant, och ge ett bra slutpris?
Tex krigare? Eller extra diamanter, eller en ande?

Det skulle ge än mer utmaning tror jag, för dom som ligger i topp i spiran!
För oss skulle det va skit svårt men iden e nog ok det kan inno spåna vidare på tycker jag oxå !!!
 

ZpaRoW

Mästare
ist för starta ny så kör vi här! Man får massor fragment i spiran efter man sliter å trupperna får spö och varorna går åt vid förhandlingar så vill man ju ha något annat, kan man inte använda fragmenten och tillverka säg vapensmedjan? ;)
 

Macbolan

Mästare
Jag skulle gärna vilja ha Dvärgarnas Vapensmedja i MagiAkademien oxå.....och självklart till Dubbel kostnad av "Enhetsuppgrade"!
Sen gillar jag ZpaRoW.s förslag..om att få delar som man kan bygga Vapensmedjan med...
Och det fick gärna bli lite högre % på att få Kombinationskatalysatorer på!
 

harpan

Legend
Jag skulle gärna vilja ha Dvärgarnas Vapensmedja i MagiAkademien oxå.....och självklart till Dubbel kostnad av "Enhetsuppgrade"!
Sen gillar jag ZpaRoW.s förslag..om att få delar som man kan bygga Vapensmedjan med...
Och det fick gärna bli lite högre % på att få Kombinationskatalysatorer på!
delar av saker e kanon ju FOE kör med det
 
Topp