• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

En kär medspelare har lämnat oss

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Mina kära vänner och medspelare.

Det är med tungt hjärta som jag måste meddela er att vår högt älskade vän Rheinstahl har gått bort. Han gav sig ut på en resa han längtat efter men kom aldrig tillbaka igen. Han var den bästa av män som gav mer än vad han tog och jag kommer att älska honom i resten av mitt liv. Nästan varje dag i 3 års tid pratade jag med honom och att han inte finns kvar känns overkligt. Han var min högra hand. Han var alltid den som hjälpte dem som behövde guidning och alla vi som har lärt känna honom under vår tid på Elvenar håller honom varmt i hjärtat. Vi är flera som önskar att vi hade fått chansen att träffa honom i verkliga livet. Från och med nu är Prosperity ett 24-manna brödraskap och Rheinstahl kommer för alltid ha sin plats. Prosperity sörjer. Eftersom jag vet att han även var aktad även utanför brödraskapet så ville jag att även ni andra skulle få veta.

Om ni vill skicka ett sista meddelande till Rhe, om hur ni upplevde honom som person och hur ni ”träffades”, så ska jag sammanställa allt jag får in och ge det vidare till hans familj.

Kram
Gose
 

DeletedUser345

Guest
Jag fick aldrig nöjet/äran att vara en del av hans äventyr i denna världen, men det hindrar inte att även jag knäböjer och lägger ner en ros på Rhes viloplats.
Må månens skira ljus lysa upp stigen för den sista resan.

//MasterArrowa
 

DeletedUser93

Guest
Med sorg i våra hjärtan har vi tagit del av ditt besked Gose, och beklagar verkligen er förlust.
På en så här liten server känner man till de flesta som spelat ett tag utan att egentligen känna dem, och man följer varandra på något vis ändå.

Ta hand om varandra!
För
"Earthlings"
 

DeletedUser164

Guest
Mycket tråkigt att höra, jag hade visserligen bara lite kontakt med honom men tillräckligt mycket för att veta att det var en väldigt trevlig och prestigelös herre som kunde ta sig tid för för att hjälpa andra. Beklagar förlusten, han kommer vara saknad.
 

DeletedUser244

Guest
Men nej så sorgligt att höra! Jag beklagar verkligen sorgen! Har haft lite sporadisk kontakt med honom och han var alltid väldigt trevlig, förstår att det kommer bli otroligt tomt efter honom! Han kommer bli saknad av oss alla i spelet, han var duktig och respekterad, sånna spelare och människor växer inte på träd!
En extra stor kram till dig Gose. Jag vet att ni två stod varandra nära och det finns många i mitt eget bs som jag tycker otroligt mycket om så kan bara föreställa mig hur det måste kännas för er. Även om man inte träffats i verkliga livet så får man ett band med människor man pratar mycket med oavsett vart det är.

Vi i Serenity sänder våra allra varmaste kramar till er alla i Prosperity! Rheinstahl kommer aldrig glömmas bort utan finnas i våra tankar!

Ta hand om er & hoppas ni i framtiden kan återfå lite glädje i spelet, det är jag övertygad om att Rhe skulle önska.

Kram Capriora
 

sylt

Medlem
Rheinstahl va den som välkomnade mig till mitt första brödraskap. Den som jag upplevde som oerhört socialt kompetent i förhållande till chatten och han kunde ta människors olikheter på ett imponerande sätt. Det var han som tog sig tid att lära mig strida, så pass att jag kalla honom min PT. Trots att han är en människa jag egentligen inte känner i verkligheten känner jag stor sorg.
Sylt
 

DeletedUser3

Guest
Alla tankar går ut till Rheinstahls nära och kära, det är med stor sorg jag hör det här. Jag var själv i kontakt med honom ett par gånger och han var en väldigt fin människa.

@Gose , om hans familj önskar hjälp med något kring hans konto så ska jag göra mitt yttersta för att hjälpa till. Tack för att du och Prosperity gör denna fina gest i Rheinstahls minne och för hans familj. <3
 

Macbolan

Mästare
Mitt första inlägg efter 2 månaders avstängning ifrån Forumet!

Vill Jag lägga Här!... för att Hedra och Visa mina kondoleanser för Rhein!
Jag tänker Inte påstå att Jag "Kände" Rhein...Men Vi hade lite kontakt genom åren..
...både via Pm och Här på Forumet!...Han var en trevlig snubbe å tjöta med!
/Mac
 

Macbolan

Mästare
ASLAN SWEDEN
Sänder sina kondoleanser för Rhein...och Uttrycker sin Respekt och Saknad av Rheinsthal!
Via
Macbolan
 
Tungt att höra, alla mina tankar går till Rheinstahl nära och kära. Han fanns alltid här för att ge stöd och uppmuntran <3

Moonlight
 
Jag lärde aldrig känna Rheinstahl men förstår att han var en god människa efter att ha läst alla fina kommentarer här. Mina tankar går till Rheinstahls vänner, nära och kära.

Mountaingarden
 

hansson

Medlem
Med sorg konstaterar jag att Rheinsthal lämnat oss.....
Har läst många av hans inlägg...och han verkade vara en av de mest hängivna.
Vet att en del i Stålpakten haft med honom att göra.

Beklagar å Stålpaktens vägnar Er förlust....
För Stålpakten
/hansson
 
Topp