• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

ETT FEL UPPSTOD

Macbolan

Mästare
..svara Dig Lysandro!
Och jag uppskattar din humor verkligen! :D
Men just Nu verkar vårt forum totalt havererat!
Mvh
Mac
 

DeletedUser138

Guest
Tja igen!

Provade att skapa ett icke-moderator konto och svara på mina egna inlägg därifrån och det fungerade fint (inläggen borttagna igen).
Du kan prova att rensa webläsarens cache (eller prova från en annan webläsare).
Om inte, får du ingen mer specifik felinfo? Ett meddelande eller en felkod eller blir du utloggad när felet uppstår? Kanske kaffebryggaren i köket spontant startar när du klickar på "svara"? o_O
 

Macbolan

Mästare
...en annan webbläsare Lysandro, och kolla Om det funkar bättre!?
Just Nu använder jag Chrome...för jag vill Inte använda IE pga ideologiska ställningstagande! ;)
Men jag skall testa med Firefox...eller någon annan webbis....

I övrigt skulle jag ÄLSKA att min vattenkokare drog igång samtidigt som jag satte på Datorn!
Pga stressmage...så dricker jag enbart NesCafé (frystorkat)...vilket är mera skonsamt för magen...
...dock behöver jag Koffeinet! ;)
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
...datorn stängde ner!
Blev tvungen att auto rebota min dator manuellt!
Ni har tydligen drabbats av ett virus i era servrar, som hindrar era användare att utnyttja ert forum!

Själv har jag väldigt strikta brandväggar samt antivirus...därav min dators nerstängning!
 

Macbolan

Mästare
..spela Elvenar och ha kul med trevliga människor! :)
(Makulerad text)
Min kära granne va tydligen på bushumör igår, och skrev en massa tramso_O
Där ser man hur vanskligt ett toabesök kan vara...samtidigt som man är inloggad! :p
Mvh
Mac
 
Senast ändrad:

DeletedUser142

Guest
Min dator stängde också ner igår när jag var mitt i spelet det var mitt virusprogram som fungerade
 
Topp