• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Event slut idag, 2022-04-26?

Nivea

Medlem
Har startad om program och Pc men alltid samma resultat. Även den dagliga belöningen är kvar till 02:00 2022-04-27. // N
eventslut.jpg
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Från nyheten för eventet, längst ner:
Utöver detta, vänligen notera att eventets sista dag sträcker sig över mer än 24 timmar för att det inte ska sluta mitt i natten (CET). Det betyder att det dagliga exklusiva priset den 26:e april är det sista dagliga exklusiva, men är tillgängligt fler timmar på morgonen den 27:e april (CET). Inga nya eventuppdrag läggs till uppdragslinjen den 27:e april och den sista milstolpesbelöningen kan låsas upp den 26:e april.
 

Nivea

Medlem
Från nyheten för eventet, längst ner:
Utöver detta, vänligen notera att eventets sista dag sträcker sig över mer än 24 timmar för att det inte ska sluta mitt i natten (CET). Det betyder att det dagliga exklusiva priset den 26:e april är det sista dagliga exklusiva, men är tillgängligt fler timmar på morgonen den 27:e april (CET). Inga nya eventuppdrag läggs till uppdragslinjen den 27:e april och den sista milstolpesbelöningen kan låsas upp den 26:e april.
Kan jag imorgon bitti, den 27 förvandla himlaessens till priser eller är det som det står, bara idag, sista dagen ? Vilken tid i så fall ?
Jag har för mig att förra eventet var samma uppbyggnad men man kunde spela fullt ut till sista minuten inklusive förvandla event-valuta till priser. Det står ju att dagspriset är tillgänglig flera timmar på morgonen den 27:e april. Är inte detta förvandla himlaessens till priser?

1650972824318.png
 

Gaiona

Mästare
Det där är ett specifikt erbjudande om att kunna köpa essens för pengar och gäller bara den tid som nedräkningen pågår.

När erbjudandet dök upp första gången för dig startade nedräkningen från tre timmar (tror jag), efter den tiden så är chansen borta för det här eventet.

Vill du ändå skaffa extra essens så kan du köpa den för diamanter.
 

Nivea

Medlem
Det där är ett specifikt erbjudande om att kunna köpa essens för pengar och gäller bara den tid som nedräkningen pågår.

När erbjudandet dök upp första gången för dig startade nedräkningen från tre timmar (tror jag), efter den tiden så är chansen borta för det här eventet.

Vill du ändå skaffa extra essens så kan du köpa den för diamanter.
Noop, nu blandar du ihop det. Ovan bild är ifrån Elvenar- nyheter och det du skriver om är det här:
1650975333527.png
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
men är tillgängligt fler timmar på morgonen den 27:e april (CET).

Ja du kan fortfarande använda himlaessens fram till slutet. Förut så slutade eventen klockan 00:00 men för att spelare inte skulle behöva sitta uppe till midnatt så har det förlängts till morgonen dagen efter.
 
Topp