• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Eventuppdrag

sylt

Medlem
Event..
Har i uppdrag att producera en provisionens kraft.. Har nu gjort det 2 ggr utan att uppdraget registreras som fullgjort!
 

DeletedUser158

Guest
Det har hänt mig också. Likadant med korg med mat. Sjukt störigt. Det tar sån tid att göra också!
 

pling

Medlem
eventuppdrag: nästa uppdrag låses upp imorgon..går inte att trycka färdigt, den gröna bocken vill inte svara och jag får inga månflisor.

ett annat fel som jag skrivit till support om ett 15 tal gånger under flera månaders tid handlar om min barack som inte startar gubbarna automatiskt efter varandra. jag har 5 platser lediga som jag fyller på. men måste själv passa och trycka på nästa grupp själv. mycket irriterande. jag har förlorat massor med träningstid på det här felet,
nu får ni se till att det att fixa det här stora felet snabbt som har pågått under ett halvårstid.
kom nu inte med att jag ska rensa, uppdatera byta webbläsare, för det hjälper inte.
pling
 

Vega

Medlem
Det uppdragen ni inte kan lämna in är nog ett uppdrag som kommer i morgon som ni redan klarat av så det är säkerligen därför det är en grön bock.
Tror jag i varje fall för det är samma sak för mig nu.
 

DeletedUser3

Guest
Sylt & Valkyrie: Skicka ett ärende till supporten.

Pling:
Japp det är en bugg. Däremot så "gör" den inget, utan det bara syns att du har triggat den.
Angående baracken så behöver vi fler detaljer för att lösa det. Utvecklarna har tittat på fallet två gånger nu och kan inte replikera det tyvärr. Så fort vi kan göra det så löser vi det, så som vi sagt i supporten. Så fortsätt skicka in detaljer när du upptäcker något nytt.

Vega:
Exakt :)
 
Topp