• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Expansioner

Vega

Medlem
Vi skulle behöva få fler expansioner för att få större mark nu när allt det nya kommit.
Det är inte lätt att få plats med allt.

Vega
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega!

I förra tillägget med dvärgarna fick ni fler expansioner att tillgå i forskningsträdet. Dessutom kommer deras teknologi göra dina byggnader ännu bättre så det till och med blir mindre än förut! Med nya och starkare trupper kommer du dessutom kunna erövra fler provinser, vilket i sig leder till fler expansioner :)
 

DeletedUser

Guest
Hej!
Efter uppdateringen så har informationsrutorna för olika byggnader börjat poppa upp och lägga sig över exempelvis informationsrutan för varulagret, eller lägger sig över chattfunktionens meddelanderuta, så jag inte ser informationen i varulagret eller ser vad jag skriver i meddelandefältet. Det är precis som om inte spelet känner av att jag INTE pekar på byggnaden bakom "varulagret" eller chattrutan och ger företräde till byggnadernas information. Något irriterande, eftersom jag måste flytta stadsbilden för att se till att det inte finns några byggnader bakom exempelvis chattens meddelanderuta för att kunna skriva obehindrat. Någon mer som upplevt samma "problem"?
 

Vega

Medlem
Ja det händer samma sak för mig och det är irriterande, för man är tvungen att försöka flytta bilden utanför stan där det inte finns några byggnader för att man ska slippa rutorna.
 

DeletedUser3

Guest
Hej! Tack för att ni säger till. Det här är ett problem som jag vet har rapporterats tidigare, så utvecklarna har det på sin "att göra"-lista :) Hur som helst, fortsätt rapportera!
 
Topp