• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Expansioner

Vad ska expansionen heta?

  • Stadsexpansion

    Röster: 3 18,8%
  • Forskningsexpansion

    Röster: 4 25,0%
  • Låt det vara som det är

    Röster: 8 50,0%
  • Något annat, skriver förslag i tråden

    Röster: 1 6,3%

  • Totalt antal röstare
    16

Gaiona

Mästare
Är det inte väldigt ologiskt att det i forskningen heter stadsexpansion och i byggnadsmenyn forskningsexpansion?

Vad tycker ni andra vore rätt?
 

Mammio

Mästare
så känns forskningsexpansion rent logiskt rätt
Fast man lägger ut den i staden, så stadsexpansion känns logiskt det med :) men det spelar ingen roll egentligen, bara det blir enhetligt.
Och det där var helt ologiskt skrivet, man sätter ju ut alla expansioner i staden :eek: Okej, skyller nu på den s.k julhjärnan som för närvarande är fylld av kola, knäck & glitter...
 
Senast ändrad:

DeletedUser166

Guest
Köper du en kola hittar en på gatan eller snattar den är de lik väl en kola :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Verkar som som det är rätt delat och jag kan se både att låta det vara och ändra det som rimligt. Eftersom översättningen just nu stämmer överens med den engelska versionen så kommer jag låta det vara, men jag kommer ta upp det med min chef så får ändringen i så fall komma där ifrån.
 

Rosis

Mästare
Allt som är dyrare upplevs mycket lyxigare, även om det kommer från samma tillverkare. Är det sedan ompackat i snyggare förpackning med lyxigare namn och dyrare pris, då kan det kännas så värt att köpa... I detta spel går premiumexpansionerna enbart att köpa med just diamanter och det är klart att samma vara då ska ha det lite flådigare namnet. :diamond::diamond::diamond:
Sedan är det väl kul att skilja på forskningsexpansion och provinsexpansion, där den ena kostar guld och den andra är gratis? :coin::coin::coin: :)
 
Topp