• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Expansioner

Vega

Medlem
Dom här expansionerna man får när man intar ett visst antal provinser vad gör man med dom när man inte har mer plats att placera ut dom på, kommer det bli mer plats framöver så man kan använda dom eller?
 

DeletedUser3

Guest
Hej!

Just nu kan jag inte bekräfta att det kommer, eftersom det inte är utannonserat. Men mycket pekar på den utvecklingen i framtiden allt eftersom spelet expanderar :)
 

Vega

Medlem
Du kommer alltid med så luddiga svar, har du inget att tala om för oss för det börjar bli lite tråkigt när det inte finns något särskilt att göra.
Spelskaparna kommer med sina små filmsnuttar hit och dit och ger oss små godisbitar men sen händer det inget mera. :rolleyes::p:)
Jag vet det tar tid att utveckla spel, jag har spelat båda Allods och WoW i flera år och där kommer det inte heller ofta något nytt men det finns så mycket mera att göra i dom spelen.
Fast det är klart dom är så mycket större än Elvenar och en helt annan typ av spel.

Du får ha en fortsatt trevlig söndag och tack ändå för ditt svar
 

DeletedUser3

Guest
Så länge inget är utannonserat kan jag inte bekräfta att något kommer eller inte kommer tyvärr, därav blir svaren ofta luddiga. Min huvudsakliga uppgift är att agera som bro för er spelare och medlemmar till utvecklarna och göra er röst hörd. Men jag kan ta och förstå din pik Vega. ;) Kanske kan jag försöka vara rakare i svaren i framtiden. Man lär så länge man lever!
 

Vega

Medlem
haha Det var ingen pik direkt och jag förstår att du inte får säga något för det kan bli så fel om du berättar något och så händer inte det utan det blir något helt annat, då blir folk bara sura på dig. Och det är ju inte meningen att du ska få smäll på fingrarna av oss.
Det är bara lite jobbigt i spelet för tillfället för man tycker inte det händer något eftersom många av oss har forskat färdigt på dvärgarna och har fullt i hela staden. Det ända vi kan göra är att samla in varor byta med varandra och sen inta provinser som blir svårare och svårare både med mycket varor vid förhandling eller svårt att strida. Visst träna sin arme men det är inte så lätt heller eftersom det kostar mycket verktyg till det.

Men som du skrev till mig tidigare, ( Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ). Dumt ordspråk egentligen.:rolleyes:
Tack för ditt svar och ha en bra måndag
Vega
 
Topp