• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat För korta sessioner och chatten funkar bara av och till.

Just nu blir jag utkastad för att sessionen är slut fast jag precis loggat in och är aktiv. Det har hänt främst när jag skriver i meddelandefunktionen, men även annars. Jag använder macOS BigSur. Dessutom så läser inte chattfunktionen in utan den rutan är tom. Chatten dyker bara upp då och då.
 
Bra fråga. Jag använder Chrome. Ska testa Safari istället. Problemet med chattfönstret är inte konstant men har varit av och till igår och idag. Problemen med kortare sessioner tillkom efter att jag rensade historiken på chrome efter kortare stunder av passivitet. Men att bli utkastad helt mitt under pågående aktivitet har tillkommit idag. Återkommer efter att ha kört Safari ett tag.
 

Jian

Mästare
Jag kör också Mac Big Sur och Safari.
Tommer ofta historiken och cash-minnet (under utveckyarfliken) i Safari. Har inte haft de problem du skriver om.
 
Just nu verkar det stabilare. Startade om hela Chrome (pinsamt att glömma den detaljen, fast jag verkligen inte är någon rookie...). Funkar inte det så testar jag Safari.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Kör gärna en rensning av cookies mm. Det kan göra underverk. du hittar det under inställningar och säkerhet =)
 
Topp