• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Förbättring mobilversion nya saker på lager

I mobilversion är det nästan omöjligt att se vad som är nytt på lager. Fliken visar ofta att det är något nytt, men när man går in på fliken ser man oftast inte det som är nya varor.
 

Gaiona

Mästare
Det jag tycker är värst med lagret är byggnadsfliken där sorteringen är urusel och ändras från gång till gång (det enda som är konsekvent är sorteringen på kapitel) men även i fliken Instanser så är det en underlig sortering men den bibehålls åtminstone...
 

harpan

Legend
Det jag tycker är värst med lagret är byggnadsfliken där sorteringen är urusel och ändras från gång till gång (det enda som är konsekvent är sorteringen på kapitel) men även i fliken Instanser så är det en underlig sortering men den bibehålls åtminstone...
Jupp man borde kunna söka på senaste tillkomma! Som nu, jag har 5. Söker jag på "pilgrimsgods" får jag upp 3 pilgrimsgods, pilgrimsgodsträenre', och pilgrimsgodsfontänentre'. Dom andra 2 kommer ej uoo snickeri o stenhuggare.... Har inte fått snurr på sök funktionen än. Finns det utförlig beskrivning nånstans eller måste man veta vad allt heter ordagrant?
 

Gaiona

Mästare
Man måste veta vad byggnaderna heter men det räcker med en del av namnet och byggnadens namn behöver inte börja på sökordet. Ex, skriver jag gods så hittas dessa byggnader i mitt lager.
Screenshot_20210619-162739_Elvenar_compress66.jpg
 

harpan

Legend
Man måste veta vad byggnaderna heter men det räcker med en del av namnet och byggnadens namn behöver inte börja på sökordet. Ex, skriver jag gods så hittas dessa byggnader i mitt lager.
Visa bilaga 1525
Ok men inte snickeriet å stenhuggsren, antar att du oxå har dom... Skulle vilja kunna söka på befolkning och mana tex hehe mycket vill ha mer!! Bra i alla fall men kan bli bättre, visst? :cool:
 
Topp