• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nekad Förtrollningar som ökar antal trupper som tränas

Skrev detta redan, men tycks ha försvunnit!

Vore det inte skönt att kunna unna sig en hel natts sömn någon gång utan att ha klockan på tingning varje timme bara för att träna trupper i baracken, övningsfältet och Legosoldatlägret.
Mina krigare blir i alla fall rastlösa och för ett herrans liv när som inte har nya rekryter att mobba.
Vid det här laget ser mina ögon ut som två svarta hål med påsar stora som IKEA kassar under ögonen av all sömnbrist!
Tänk om jag hade några fiffiga förtrollningar till hands?? Om jag kunde öka antal trupper som tränas med 2,3,4,5,6 gånger så jag kan njuta av en god natts vila och slippa bete mig som en äkta bi..h p.g.a trötthet.
Ja, det är Innos fel om jag är hätsk om dagarna!!
Men det är lätt åtgärdad- några fina, vackra, magnifika förtrollningar gör både mig och min omgivning gladare.:)
 
Ajdå, ser att det tidigare inlägget flyttats då det tydligen redan finns sätt att göra det på. Det har jag inte alls sätt...måste luska lite
 
Topp