• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Favorit gästraserna

Mirabella77

Legend
Hej!
Vilken är eran favoriv gästras? Varförr? Jag är bara lite nyficken :cool: Jag har inte kommit till längre än feer men älskar feernas vackra och blommiga stil :)
Kolla hur vackert bygnaderna är! :
tk8kt.JPG
Skärmklipp.JPG
ik.JPG
kgukuikgk.JPG
 

Jian

Mästare
Då har jag något att se fram emot.
Just nu håller jag själv på att bli magisk ;)
Det är väl det som är meningen när man kommit till nivå 3 ????
 

Mirabella77

Legend
Då har jag något att se fram emot.
Just nu håller jag själv på att bli magisk ;)
Det är väl det som är meningen när man kommit till nivå 3 ????
Du har väll fått spirran? Den borde komma när man har nått kapitel 3 :D
En liten råd som kanske inte lätt men ha antid en ledigt plats i din stad för den dagen du kommer till den första gästras! De hjälper mycket!
 

Jian

Mästare
Du har väll fått spirran? Den borde komma när man har nått kapitel 3 :D
En liten råd som kanske inte lätt men ha antid en ledigt plats i din stad för den dagen du kommer till den första gästras! De hjälper mycket!
Tack för tipset. Det är redan nu väldans svårt att få utrymmet att räcka till.
Har delar till ett Månbibliotek som ligger nerpackat i en lagerlokal. Som tur är, har jag i alla fall plats med lagerlokalen ;)
 

Mirabella77

Legend
Tack för tipset. Det är redan nu väldans svårt att få utrymmet att räcka till.
Har delar till ett Månbibliotek som ligger nerpackat i en lagerlokal. Som tur är, har jag i alla fall plats med lagerlokalen ;)
Platsbrist är något som mästa har i nästan alla kapitlar :cool: Men om man planerar för framtiden kan öppna vissa problem som man kan få i längr efram i kapitlar. JA bra med att har en stor lager:D
 

Macbolan

Mästare
Jag väntar ff på en riktigt brutal Gästras!
Något i typ; Necromancer"....där vår Värld/Stad förvandlas till typ; "Underworld"..där dom levande Döda bor å härskar! :cool::p
..lite Walking Dead över det...hehehe!

Kommer osökt att tänka på War of Worldcraft och the Undead...the Forsaken som lever i Undercity! :cool:
DET hade vatt Cool! :D
 

Mirabella77

Legend
Tack det var ett bra råd, det har jag märkt nu när jag är där
:)
En liten tips för att få plats över, bytt kultur byggnaderna när man har kommit till nästa kapitel!!! Kultur byggnader på den kapitlet som man befinner sig ger bra mycket mer saker än de som men har fått innan så om man byter ut så kan man minska glädje bristen, befolkning mm, och dessutom kan få de nödvändiga glädjen i stan med mindre kulturbyggnader:cool: Om jag tycker om en kultur byggnad och vill ha kvar den så levlar jag den men inte lönsamt när det blir för många för då hinner man inte levla dom.
 
Topp