• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd FD Archmage söker plats i 10-kistors BS

Rosis

Mästare
Hej!

Jag har avsagt mitt ansvar som Archmage i Legacy of the Dragonsworn, eftersom jag känner att mina förväntningar av spelet inte uppfylls i mitt nuvarande Brödraskap. :( Vi har en jättefin grupp, med medlemmar som funnits innan jag ens kom med i Brödraskapet. Archmage-skapet "ärvde" jag i juli 2018, efter att ha spelat detta spel i enbart tre månader. Därför känner jag att jag inte kan göra om denna grupp, mer än jag redan har gjort. Min kära medspelare Swordlord har fått äran att leda detta fina Brödraskap vidare.

Så nu söker jag till ett annat Brödraskap och ser om det kan möta mina krav. Jag har ingen ambition på att bli en ledartyp, det har jag varit nu så det räcker, nu får andra leda mig istället.

Min önskan: Ett Brödraskap som tar 10 kistor i relikturneringen helst varje vecka, utan paus. Aktiva i Brödraskapsäventyr, och inte bara det, utan jag önskar även att BS:et har placerat sig top 20 de senaste gångerna, gärna top 10, eller varför inte top 3. Detta för att jag tar gärna emot en trofé för mina insatser, tillsammans med spelare som lagt ner ungefär lika mycket tid och energi på spelet som jag själv gjort. :cool:

Jag putsar hos mina BS-medlemmar varje dag, har kanske missat detta enbart en handfull gånger sedan jag startade min stad. Min lägsta nivå i relikturneringarna är hög nog för att platsa i ett 10-kistors Brödraskap, och med rätt omgivning, så kommer jag nog att prestera ännu bättre när jag är som sämst. :p Jag spelar både på dator och i mobilapp, så att hinna med spelet trots att jag även har ett liv (med arbete, vänner och familj, och allt vad det innebär) är inte ett problem. Jag kan inte nog understryka att jag inte vill bli någon gruppledare och styra andra Brödraskapsmedlemmar i tex Brödraskapsäventyr, utan jag vill bara spruta ut medaljer för brinnande livet, följa anvisningar i chatt/PM, spela och ha kul.

Finns det rätta Brödraskapet för mig? Jag lämnar alltså ett mycket trevligt Brödraskap som har rank 28, där vi placerade oss på rank 11 i BS-äventyret november 2018, och där vi i genomsnitt tar 6-7 kistor i relikturneringarna, men som mest tagit 8 kistor. Mina boostervaror är Brädor, Skriftrullar och Magipulver. Jag har alldeles nyss lämnat orcherna och trätt in i skogsalvernas kapitel. Så finns det någon som tycker att jag platsar i ert Brödraskap?

2019-03-07 (2).png
 
Senast ändrad:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Du kan få gå med i mitt, jag loggar in en gång i veckan ;)
Hoppas du hittar ett som passar dig!
 

Rosis

Mästare
Haha, tack för erbjudandet, det värmde. :D Även om det var ett kasst Brödraskap du hade å bjuda på... :p
 

Rosis

Mästare
Självklart kommer jag inte att byta Brödraskap mitt i en relikturnering, eftersom jag tills vidare stannar hos Legacy of the Dragonsworn och spelar på som vanligt tills jag får ett bättre erbjudande som jag känner blir rätt. :cool: Kontakta mig antingen här, eller genom PM. MVH Rosis.
 

Rosis

Mästare
Då har jag fått ett PM med ett löfte om en plats, i ett BS som jag själv tog kontakt med. Så efter denna relikturnering är det dags. Så glad. :D
 

Rosis

Mästare
:kp: :human: :gem: :elf: :magicdust: :human: :elixir: :elf: :scroll: :human: :crystal: :elf: :silk: :human: :plank: :elf: :steel: :human: :marble: :elf: :kp:

Jag är så tacksam över att jag fick komma med i Prosperity, eftersom jag trivs så bra i detta härliga, sköna gäng. Tillsammans kämpade vi oss till Rank 1 i Brödraskapsäventyret nu i slutet av mars 2019. Så det blev en trofé, precis som jag önskade, och inte vilken som helst, utan den bästa av dem alla! :D De har dessutom tagit 10 kistor med lååång tidsmarginal kvar varje vecka även utan min hjälp, men jag vill tro att mina insatser i relikturneringarna också underlättar. Tillsammans är vi starka, och jag är glad att få ta del av en sådan fin gemenskap. :)

2019-04-01 (2).png

Stolt över trofén i min stad. Välkommen förbi och titta! Ha det gott alla, och må Elvenar blomstra.

:diamond::diamond::diamond::coin::coin::coin::diamond::diamond::diamond:
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
och vi är glada att du är med oss. Självklart räknas även din insats stort. kram
 

Liliros

Legend
Grattis "gamle" Archmage-Rosis! :D Vi slutade på plats 16 nu när vi var utan dig, men så kul att se hur bra det gick för er. :)
 
Topp