• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Alkemins hemligheter

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

Sompote

Tävlingsledare
Uppdrag 14.jpg


Den här uppskattades! Hoppas verkligen på fler.
 

DeletedUser697

Guest
Fick ingen gåva med trollkarlskunskap när eventet började. Inte hänt tidigare. Supporten skrev att man för det slumpvis.......?
 

Josef Knecht

Lärling
Det dyker upp ett uppdrag (ca nr 17?), som anger att man skall använda 2 st "enhetsinstanser". Vad jag förstår är detta en slags förtrollningsinstans som ger militära enheter. Problemet är att jag har inte sett några sådana i spelet under det senaste halvåret (minns dem dock från uppdrag i höstas). När man får militära enheter går de ju numera normalt direkt in i baracken och inte via instanser. Känns som att det kanske blivit något fel här...
 

potter

Mästare
Det dyker upp ett uppdrag (ca nr 17?), som anger att man skall använda 2 st "enhetsinstanser". Vad jag förstår är detta en slags förtrollningsinstans som ger militära enheter. Problemet är att jag har inte sett några sådana i spelet under det senaste halvåret (minns dem dock från uppdrag i höstas). När man får militära enheter går de ju numera normalt direkt in i baracken och inte via instanser. Känns som att det kanske blivit något fel här...
Gå till tråden "jag förstår inte" där finns en förklaring och bilder. Hoppas att detta hjälper dig.
 

potter

Mästare
Jag blir sååååå trött på alternativen "köp kunskapspoäng" "kartlägg provinser" (nu får man vänta i 5-6 dagar innan den blir klar)
och "uppgradera byggnader till nivå 5 eller högre". Jag har inte mer utrymme i staden för att bygga.
Byt ut detta uppdrag till: använd magi 5 ggr istället och köp 2 kunskapspoäng.
 

Gaiona

Mästare
uppgradera byggnader till nivå 5 eller högre
Notera att en uppgradering av en byggnad kan göras även med ritningar (fungerar på magiska bostäder och verkstäder) eller kungliga restaureringar (fungerar på alla de eventbyggnader som du har i staden som inte är uppgraderade till det kapitel som du är i).
Sådana uppgraderingar går på 10 sekunder.
Jag har inte mer utrymme i staden för att bygga.
Du behöver inte alltså bygga något nytt för att göra ett sådant uppdrag.
 

AlienPoppy

Medlem
Det här stämmer inte.
 

Bilagor

  • _20230214_071912.JPG
    _20230214_071912.JPG
    275,5 KB · Visningar: 31
  • _20230214_071942.JPG
    _20230214_071942.JPG
    161,2 KB · Visningar: 35
Topp