• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Dimmiga skogen 2021

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!

Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
  • Vad tyckte ni om det nya kungliga prispasset?
 

DeletedUser93

Guest
Detta eventet är nog det sämsta hitills!
Som så många andra har jag ett konto på Beta också, så jag har varit igenom en stor del av eventet, och som sagt, tråkigt. Dåliga priser, dåligt upplägg ( skaffa 20 reliker och nästa uppdrag: skaffa 16 reliker o.s.v.) som mindre spelare är det inte helt lätt även om man har en pågående turnering med möjlighet att få de där relikerna, men det kostar för mycket i varor/soldater. Hade priserna varit bra, kanske jag hade tyckt det var värt det, men ikke. Så jag la ner det på beta och gör samma här, tar det jag kan få men lägger noll energi på det. Och absolut inga diamanter :cool:
Systemet är heller inget som lockar mig, alldeles för svåröverskådligt och för mycket gissningslek.
Kungliga priserna tyckte jag var ok på förra eventet men inte här, eftersom jag inte gillar priserna eller upplägget på detta eventet.
 
Senast redigerad av en moderator:

ZpaRoW

Mästare
köp KP, köp Kp, köp KP.... ååå köp KP, köp KP ich nu tar vi visionsdimma som oxå suger hhaha..... börja variera med storpriserna, artefakter hela tiden! förra eventet fick ja lite över 3k extra eventvalutor från kistorna men hahaha nåde inte ens silver! så fram med plånboken ;) saknar tiden dt fanns 2-3 storbyggnader som gav bra kultur /befolkning, den sista fick man om man hade tur men gav riktigt bra kultur/befolkning /ruta! tyvärr sålde man ju allt då det inte fanns teleporter lr kunde uppgradera dem som nu!
 

ZpaRoW

Mästare
bra dem varierar med snurrande hjul, kistor mm men välja mellan 3 kistor är de bästa, får man själv välja vad man vill ha!
 

Taj-Lej

Kändis
hej håller med att det är en förbättring att kuna slumpa fram dagens pris
men nu en sak om retar mig kollosalt och det är priset 5 skärvor...ni vet dom där som när dom är 10 så ger dom valfri runa
men nu till saken råkar ju ha den full för jämnan och har ju ingen nytta av det priset som i detta fall inte är ett pris
när jag igår var inne fick jag det 5 gånger med andra ord 25 st ...men det som retar mig mest är att 3 av dom kostade 1 ljus vilket var ju självklart helt bortkastat så ta bort sådan priser är ni snälla vad som helst är ju bättre

mvh Taj
 

potter

Mästare
Jag skulle vilja ha tillbaka möjligheten att välja pluppar! (minns inte vilket event det var) Då kunde man också välja vilken plupp man valda beroende på hur många poäng/varor man ville betala med.

Sedan så närmade man sig en stad och kunde välja sin borgar på vägen till denna staden. Enligt mig, ett mycket roliga och bättre alternativ. ;) :cool:

Detta upplägget med dimma gillar jag ej. Så svaret blir: Mycket sämre.
 

Rosis

Mästare
Håller med om att det är svårare att få dagens pris i denna typ av event. Samtidigt så tycker jag om variation i eventen, och jag gillar att gå i dimman en gång per år. Jag längtar tex efter det där juleventet när vi fick öppna presenter på en tavla, där man kunde se alla belöningar på brädet innan det slumpades om. Och trollkarlseventet var också roligt som omväxling. Bäst är nog kistorna som snurrar ändå. Men inte alltid, för då vet man inte hur bra man har det... ;)
 

Elvenlis

Legend
Jag gillar dimman men det är svårt att få dagliga priset, har inte fått nåt förren idag, då fick jag 2 väderkvarnar,, bort med skärvor som pris, som Taj säger den raddan är ju full förjämnan så det blir ju inget pris, så bättre priser vore önskvärt, annars gillar jag det
 
Topp