• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback Evighetens Spira

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Spiran är precis nyutvecklat och vi vill gärna ha så mycket feedback om den som det går så vi kan göra den ännu bättre!
Känns belöningarna inte värda mot vad man måste lägga ner på att få dem är det så klart något vi kommer titta på och förbättra.
 

DeletedUser598

Guest
Spiran är precis nyutvecklat och vi vill gärna ha så mycket feedback om den som det går så vi kan göra den ännu bättre!
Känns belöningarna inte värda mot vad man måste lägga ner på att få dem är det så klart något vi kommer titta på och förbättra.

Låter kanon! Dom borde kolla på att minska antal trupper som behövs radikalt eller minska antal kistor som är fram till respektive boss. Truppmotståndet borde hellre spegla antal trupper som behövs i nivå 1-3 i turneringen.
Sedan är det i många kistor som ger fragment som vinst. Detta känns inte som en bristvara i spelet för aktiva spelare. Minska dem och lägg istället in mer katalysatorer då dessa måste tillverkas. Dom behöver man mer än fragmenten =)
I kistor som har flertalet olika varor att förhandla med borde det vara några fler försök på att förhandla och inte bara 3.
 

DeletedUser166

Guest
Trupp kostnaden är för hög utan tvekan inte värt de man tappar för dom belöningarna. Annars ett kul inslag.
 

Mammio

Mästare
Verkligen besviken, synd på ett annars så trevligt inslag. Alldeles för dyrt, både gods & trupper! Dessutom är andarna otrevliga, dom vill inte ha varorna men tar dom ändå?! :(
Sänk kostnaden, lägg till en fjärde gissning på förhandlingen, ta bort % på priserna & man vinner det som finns i kistan, det är mitt förslag.
För att jag ska kunna lyckas med spirans högre nivåer skulle jag behöva bygga om min stad. jag kör en minimalistisk stil med så få fabriker, hus & vapenkammare jag kan för att ändå kunna prestera bra i turneringar, men det räcker inte till spiran också, tyvärr.
 

Sompote

Tävlingsledare
Det här är definitivt en sak jag gillar i spiran. Den funktionen har räddat många kistor för mig.

Påminnelse.jpg
 
Topp