• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Fenixkulternas sammankomst

Gaiona

Mästare
Har inte använt de nya plutonerna ännu men ska bli spännande och se vad de kommer innebära för spelet framöver.
Jag tycker inte att de verkar göra någon större skillnad tyvärr men det kanske gör större skillnad för spelare som spelar på ett annat sätt än mig.
 

harpan

Legend
retfullt 2 fjädrar från Pariserhjulet,,, :confused: men fick 4 lava ägg....
 

Bilagor

  • fenix.PNG
    fenix.PNG
    141,1 KB · Visningar: 61
  • 4.PNG
    4.PNG
    26,3 KB · Visningar: 62

Macbolan

Mästare
Jag har satt ut Den Nya Frenixfågeln..Men missade å mata den när min 7 dagars provins va klar! :(
Måste erkänna att den e snygg å kolla På..Men i övrigt totalt värdelös!..och sketna 10k Månsten fixar jag på 5 sec ifrån Torget!!
Jag Önskar man kunde anv. en Teleportspell på odugliga Eventbyggen!
..annars så tänker Jag avliva denna sorgliga Fågel på ett så skonsamt sätt som möjligt! :(
 

potter

Mästare
Jag fick dålig utdelning på mitt deltagande denna gången!

Bara en 500 vinst av essenser och det förstår var och en att det knappast går att vinna priser med en så mager vinst i fenixeventet.
Dock fick jag en artefakt så att jag kunde uppgradera min gyllene fenix till den 9:e nivån.
Min förhoppning var att få artefakter så att den skulle kunna uppgraderas till nivå 10. Men tji fick man.
Nu hoppas jag att kunna vinna/få en artefakt i kommande BÄ istället så att jag får fenixen till nivå 10. o_O

Fenixeventet blev för svårt för mig denna gången.
 
Topp