• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Fenixkulternas sammankomst

DeletedUser345

Guest
Måste säga att jag tycker de dagliga priserna känns lite enformiga denna gång. I princip enbart kultur/befolkning/mynt samt lite gods.
Personligen så är det enbart Golden Palace som är intressant med tanke på "Gudomliga frön", men sååå många har jag inte användning för.
Jag hade inte klagat ifall de hade slängt in någon portal/KP/tidsboost som daglig vinst.
 

DeletedUser166

Guest
Ja var rätt sugen att fixa den här fenixen till 10 men dom dagliga priserna intresserar mig inte alls så man får spara sina diamanter till nått vettigare
 

DeletedUser578

Guest
Besviken på byggnaderna i detta påskevent, vet inte vad jag hade väntat mig, men kanske någon som ger KP? :( Kommer inte att sätta ut den uppgraderingsbara byggnaden som i och för sig kan ge KP, men då jag inte får ihop tillräckligt med artefakter, så jag ger upp direkt på den. :rolleyes:
 

DeletedUser166

Guest
Ja kunde ändå inte låta bli, de blev att plocka in fenixen till level 10 14 kp per slutförd kartläggning är för intressant för att släppa helt.
Men så klart då de är så extremt kassa dagliga vinster då får man dom betydligt mer än va man gör om de är nått man vill ha :) de regnade in skit som om man inte hade nog saker att dissenchanta :)
 

ZpaRoW

Mästare
fenixen är väll sisådär! men först måste man aktivera (mata) den och passa in tiden när en provins är klar? är det så om man missar tiden så får man vänta 3-4 dagar innan man får en ny chans så nej denna skippar ja isf. och håller med alla dagliga var ju inget man ville ha i påskägget, enda bra var man fick lite stridinstanser
 

DeletedUser598

Guest
Dom dagliga priserna relativt tråkiga för spelare som är klara med kapitlen och ingen önskebrunnsdag heller.

Sedan är det ju lite tråkigt att alla kulturbyggnader ger mindre kultur per ruta än lavakodexen man kan göra själv i magiakademin.
 

DeletedUser661

Guest
För mig är byggnaderna starka, men samtidigt så har jag tagit bort byggnader från förra eventet och ersatt dem med dessa. Är det så man ska göra hela tiden?
 

Gaiona

Mästare
För mig är byggnaderna starka, men samtidigt så har jag tagit bort byggnader från förra eventet och ersatt dem med dessa. Är det så man ska göra hela tiden?
Det avgör du själv, om du tycker att de nya byggnaderna är bättre och du inte har plats för dem och tycker att det därför är värt att dumpa gamla byggnader så verkar det vettigt.

En del vill behålla byggnader ändå pga de är snygga eller av nostalgiska skäl och de får de göra om de vill.
 

Macbolan

Mästare
fenixen är väll sisådär! men först måste man aktivera (mata) den och passa in tiden när en provins är klar? är det så om man missar tiden så får man vänta 3-4 daga
Hmm...Jag har fått intrycket att en Provins är klar å utforskad först när man har fixat striderna i den!?
Vilket skulle innebära att man kan ha en massa öppna provinser...som behöver Forskas/strida klara...Och mata Fenixen strax innan man slutför dessa provinser!?

OM INTE..så är den värdelös...så Inno behöver tänka Om...;)
 

Rosis

Mästare
Hmm...Jag har fått intrycket att en Provins är klar å utforskad först när man har fixat striderna i den!?
Vilket skulle innebära att man kan ha en massa öppna provinser...som behöver Forskas/strida klara...Och mata Fenixen strax innan man slutför dessa provinser!?

OM INTE..så är den värdelös...så Inno behöver tänka Om...;)
Vad jag har förstått så är det att kartlägga provinser som behövs förr att få KP efter matningen, inte att strida i de öppnade provinserna för att slutföra den. Men har jag fattat fel, då är det ju absolut en bättre variant än vad jag först trodde! Jag har inte ens satt fram den, för jag tycker den var värdelös så som jag tolkade dess effekt. Men nu blev jag fundersam. någon som vet?
 

ZpaRoW

Mästare
har ingen aning nu haha, sket i denna för ja trodde man skulle utforska en provins, inte strida/förhandla klart en å sen få kp hmmm
 
Topp