• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Fenixsektens återuppståndelse

DeletedUser597

Guest
Den här uppdrag fick jag nu i lördagskväll :(

1616890602479.png


3 dagars väntan på nästa turnering. Kartläggning provins på världskartan över 60 timmar. Den här uppdrag borde ha ett alternativt - Spiran kanske ?
//R
 

Gaiona

Mästare
Om man inte tar de kartlagda provinserna på en gång utan sparar några till eventet så kan man enkelt klara sådana uppdrag utan att behöva vänta på turneringen (så gör jag).

Annars väntar man på turneringen och sen kör på, du borde lugnt hinna med uppdragen i eventet ändå.
 

DeletedUser597

Guest
Om man inte tar de kartlagda provinserna på en gång utan sparar några till eventet så kan man enkelt klara sådana uppdrag utan att behöva vänta på turneringen (så gör jag).

Annars väntar man på turneringen och sen kör på, du borde lugnt hinna med uppdragen i eventet ändå.
Jo, jag sparade 2 men dom gick åt när jag skulle samla ihop reliker. Det är ju 17 dagar kvar och jag hinner gott och väl med alla uppdrag men det skulle ha varit enkelt att lägga till en alternativ som konfrontation i spiran; då skulle jag kunna fortsätta idag.
 

DeletedUser597

Guest
Porträtt som pris? När man har kämpat sig genom 75 uppdrag (145 egentligen) får man möjligheten till ett porträtt som pris? Förväntat mig ett pariserhjul där eller även någon bättre belöning, men ett porträtt?
 

Oktan

Legend
Problemet med missade översättningar är uppmärksammat och Inno arbetar på att lösa det.
De översättningar som visas i samband med uppdragen (både event och vanliga) läggs ut hos entreprenörer och är alltså tyvärr inget som jag översätter :)

Vi hoppas att det fixas inom kort.

Fy Star! Fy skam! :'D
 

Taj-Lej

Kändis
va skämtade du oktan lol jag ser det ju mera alvarligt star lol att du inte sköter ditt åtagande utan tvingar inno att lämna bort det asg

skäms star....fy skäms asg

mvh Taj
 

Alvros

Medlem
Om man inte tar de kartlagda provinserna på en gång utan sparar några till eventet så kan man enkelt klara sådana uppdrag utan att behöva vänta på turneringen (så gör jag).

Annars väntar man på turneringen och sen kör på, du borde lugnt hinna med uppdragen i eventet ändå.
Funkar bara om man har hunnit kartlägga flera provinser innan eventet. Jag hade inga just nu och att kartlägga en provins tar hos mig mer än 24 timmar. Sedan ska man även klara av uppgifter med att samla 8 reliker men får nästan ingen hjälp av magiakademin. Så vissa uppgifter den här gången tar tid att göra.
 

Gluggen

Medlem
tråkigaste eventet jag nånsin varit med om och ska man få någon av högvinsterna så måste man köpa äggen för man får inget utan att betala en massa pengar det kallas pay to vinn det har inget med tur att göra över huvud taget
 

ZpaRoW

Mästare
Börjar ledsna på uppdragen att köpa KP:kp::kp::kp:.. blir dyrt med åren:coin:! Men kistorna som man kan välja är det bästa :D inte öppna slumpmässiga luckor å sån skit, dock saknar ja lite priserna som när man börja spela, vinna 3 stor "priser" (byggnader) sista var nästan omöjlig att få om man inte spendera diamanter men gav otroligt bra kultur/befolkning och dem andra byggnader var helt ok! Tycker detta event är bra och bra priser i kistorna, kanske saknar 20/30kp som daglig vinst ist för 10:kp: men bättre än inget! :) SET-byggnader kan dem oxå variera med ist för alla byggnader som kräver artefakter!
Och Gluggen, brukar få 7-9 artefakter varje event och det är slumpen om du har tur å få mer eventvaluta av kistorna, annars kommer ett BÄ så du kan få dem sista där för kunna lvla byggnaden till 10 sen! Men bygg denna eventbyggnad (fågeln) så fort man fick den å mata den så får man lite valuta vid varje uppdrag extra, inte mycket men alltid nåt, och en matningen räcker 30dagar så inte behöva mata fågelfaen varje dag. ;) Sen får du 1kp om dagen vid en viss lvl sen 2kp när du maxat den och de är bra!
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
va skämtade du oktan lol jag ser det ju mera alvarligt star lol att du inte sköter ditt åtagande utan tvingar inno att lämna bort det asg

skäms star....fy skäms asg

mvh Taj

*skrattar högt* Hörredu Hin Håle
1617359901343.png

Du skötte i alla fall välkomsteldarna på Blåkulla alldeles utmärkt ;)
1617360030604.png
 

Taj-Lej

Kändis
va du glömde att jag välkommnande med att spela på min panflöjt som frambringade dom mest njutningsfyllda ljud ..såg ju hur alla fick en trånande blick inför festen asg


Mvh Taj//Hin Håle
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
va du glömde att jag välkommnande med att spela på min panflöjt som frambringade dom mest njutningsfyllda ljud ..såg ju hur alla fick en trånande blick inför festen asg


Mvh Taj//Hin Håle
*skrattar*
Jo men det är så sant som det är sagt Taj. Varenda RR-medlem blev hypnotiserade! ;) ;)
 

Sompote

Tävlingsledare
Nu när det snart är över, så saknar jag två väldigt snygga byggnader bland de dagliga priserna.
Hoppas att de kommer tillbaka i nästa Fenix-evenemang.

galactical-phoenix-egg-large.png
burning-pool-large.png
 

harpan

Legend
Börjar ledsna på uppdragen att köpa KP:kp::kp::kp:.. blir dyrt med åren:coin:! Men kistorna som man kan välja är det bästa :D inte öppna slumpmässiga luckor å sån skit, dock saknar ja lite priserna som när man börja spela, vinna 3 stor "priser" (byggnader) sista var nästan omöjlig att få om man inte spendera diamanter men gav otroligt bra kultur/befolkning och dem andra byggnader var helt ok! Tycker detta event är bra och bra priser i kistorna, kanske saknar 20/30kp som daglig vinst ist för 10:kp: men bättre än inget! :) SET-byggnader kan dem oxå variera med ist för alla byggnader som kräver artefakter!
Och Gluggen, brukar få 7-9 artefakter varje event och det är slumpen om du har tur å få mer eventvaluta av kistorna, annars kommer ett BÄ så du kan få dem sista där för kunna lvla byggnaden till 10 sen! Men bygg denna eventbyggnad (fågeln) så fort man fick den å mata den så får man lite valuta vid varje uppdrag extra, inte mycket men alltid nåt, och en matningen räcker 30dagar så inte behöva mata fågelfaen varje dag. ;) Sen får du 1kp om dagen vid en viss lvl sen 2kp när du maxat den och de är bra!
Precis börjat med mana jakt tycker fenixen fluff fluff e söt så jag e ganska nöjd ska använda porträttet här så ingen vet vem jag e hehe, men va fan ett porträtt? Hellre va som helst annat... Ett litet träd eller?
 
Topp