Kan man välja så är det ok tycker jag men jag protesterar mot de uppdrag där köpa kp ingår men utan val genom att inte fortsätta att göra uppdragen, förr eller senare begriper de väl hos Inno att de måste ge alternativ.kommer 2 uppdrag till efter den Gaiona hitills med köpa 20kp men nu finns de välja på 2 alternativ, ena var välja mellan pest eller kolera och den sista ja körde var faktiskt ett bra andra alternativ....
Jag kom hit för att fråga samma sak. Jag testade, har den bara på nivå 2 än så länge, men jag förstår ändå inte. Var femte gång, varannan gång, så var tionde gång? Eller var femte gång varannan omgång så att säga?Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu?
Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång?
Vi har uppmärksammat texten och den kommer att ändras, den nuvarande översättningen är inte bra men den engelska originaltexten är inte heller så lätt att förstå sig på tyvärr.Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu?
Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång?
Vad bra, tack ZpaRoWjapp ja får 1 katalysator var 8e runda i turneringen på min lvl i byggnande så max lvl så får du 1katalysator var 5e turnerings konfontration, precis när du klara den sista så hamnar den i lagret.
Ah vad bra =)Vi har uppmärksammat texten och den kommer att ändras, den nuvarande översättningen är inte bra men den engelska originaltexten är inte heller så lätt att förstå sig på tyvärr.
Va får du unurium från dom fortfarande?? för mig har då all sånn inkomst av unurium förvunnit. Eller har dom bara flyttat de eller gjort nått nytt under som ger unurium för event valuta?Är det inte väldigt få nycklar som hittans "i stadens utkant" det här eventet? jag behöver mitt urinium och de där jädra grejorna är en viktig källa...