• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Konstruktionerna

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni diskutera och ge feedback på det nya kapitlet, Konstruktionerna!
 

DeletedUser70

Guest
Jag tycker det blir för många hamnar (portar). 12 st bör ha räckt. Man kan tvingas sälja av byggnader som tagit lång tid att bygg upp om man inte ska spendera typ 1000 kr på nya landområden. Dåligt tycker jag och ska de vara så här finns nog risk att flera lägger av.
 

DeletedUser166

Guest
De har varit ett återkommande klagomål från mig sen skogsalvs kapitlet. Questen är so omfattande att alla måste bygga samma. De ska finnas flera vägar till målet vill man softa ska man kunna ta sig dit på tex 6 byggnader, men då tar de ju längre tid. Questen ska inte va på max antal byggnader som går att göra. De leder ju till att alla måste bygga lika dan och bli mer lika i spelstilen. Jag stör mig oerhört mycke på de, och ja vet folk som slutat pga av de höga quest kraven. Har skrivit nått liknanade inlägg i varje kapitel sen skogsalverna.
 

Macbolan

Mästare
Jag brukar lägga ner Q..när jag uppnått ett antal av Byggen som passar Mig...Finns ingen anledning att riva en massa bara för att uppnå Innos kriterier i Q! ;)
 

DeletedUser166

Guest
Ja spelar bara för quest och att uppgradera allt de är de enda spelet går ut på för mig:) sen så har ja inga problem att göra questen, ja skulle förmodligen ha byggt så mycket ändå. De som stör mig är bara tt dom tvingar alla att bygga likadant, och ja vi har ju alla expar dom som inte har dom är de ju riktigt motigt att få plats med så mycke skit. de leder till att mer folk slutar än att dom får mer köp av diamanter vilket syftet måste vara. Dom som vill ha expantionerna köper dom oavsett så imo gör de bara att mer folk slutar spela och många blir bara irriterad och bägaren fylls.
 
Topp