• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Lufthandlarens resa

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Som vanligt vill vi gärna ha feedback på vad ni tycker om detta event!
 

harpan

Legend
Peppad sugen på Luftskepp!!! Hoppas jag får den där lilla Event Outposten!!! antagligen inte men ändå.....
 
Senast ändrad:

RosCool

Legend
Jag gillar det här eventet. Det är lättsamt, det är snyggt och det ger (mig) bra priser. Gillar upplägget med kistor som man kan välja mellan. Ibland har jag svårt att välja kista, för de kan alla ge grejor jag vill ha. Uppdragen är inte för svåra, utan man hinner med att göra dem tillsammans med allt annat som ska hinnas med i verkliga livet. Gillar att det lockas med Bränslekristaller under resan, för då har man nåt att se fram emot. Och jag är glad att de hiskeliga damerna från ett tidigare event inte är tillbaka. Luftskeppet är mysigare, där det gungar fram. Samtidigt som det är inte för barnsligt.

Jag hoppas kunna få hela setet, men om jag inte får det, så gör det inget. Jag har haft roligt ändå under tiden.
 

ZpaRoW

Mästare
Uppdragen är kanon, sen gillar ja som förra att går man in varje dag så får man belöning gratis utan göra några uppdrag! Härligt att få tbx kistorna så man kan själv välja vad man vill ha! Setet hmm njaa men det är la bara för ja vill ha kp :p tråkiga är la att dem slängt in eventvalutan igen i kistorna i akademin men inget störe prb bara vänta tills eventet är över om man nu vill skörda där :)
 

harpan

Legend
Jag gillar det här eventet. Det är lättsamt, det är snyggt och det ger (mig) bra priser. Gillar upplägget med kistor som man kan välja mellan. Ibland har jag svårt att välja kista, för de kan alla ge grejor jag vill ha. Uppdragen är inte för svåra, utan man hinner med att göra dem tillsammans med allt annat som ska hinnas med i verkliga livet. Gillar att det lockas med Bränslekristaller under resan, för då har man nåt att se fram emot. Och jag är glad att de hiskeliga damerna från ett tidigare event inte är tillbaka. Luftskeppet är mysigare, där det gungar fram. Samtidigt som det är inte för barnsligt.

Jag hoppas kunna få hela setet, men om jag inte får det, så gör det inget. Jag har haft roligt ändå under tiden.
Tycker oxå det e kanon , fina luftskepp, vete fasiken var jag ska få plats med Setet nån stan men men , får väl sälja ... o_O nått vojjne vojjne tycker det e kul ialla fall!
 

Rosis

Mästare
Jag gillar det här eventet. Det är lättsamt, det är snyggt och det ger (mig) bra priser. Gillar upplägget med kistor som man kan välja mellan. // Uppdragen är inte för svåra, utan man hinner med att göra dem tillsammans med allt annat som ska hinnas med i verkliga livet. // Och jag är glad att de hiskeliga damerna från ett tidigare event inte är tillbaka. Luftskeppet är mysigare, där det gungar fram. Samtidigt som det är inte för barnsligt.
Mycket bra beskrivet, instämmer till fullo. och så glad jag är att man kan styra lite själv, även om man tvingas fundera lite på vilken kista man faktiskt ska välja. Men det tillhör liksom tjusningen med det hela. Jag har ett val - det är inte ett lotteri på samma vis som med det andra systemet. Jag älskar att ha kontroll, även om den är försvinnande liten.

Uppdragen är kanon, sen gillar ja som förra att går man in varje dag så får man belöning gratis utan göra några uppdrag! Härligt att få tbx kistorna så man kan själv välja vad man vill ha! Setet hmm njaa men det är la bara för ja vill ha kp :p tråkiga är la att dem slängt in eventvalutan igen i kistorna i akademin men inget störe prb bara vänta tills eventet är över om man nu vill skörda där :)
Håller med i första halvan, men när det gäller kistbelöningen i Magiakademin, jag har faktiskt ändrat uppfattning där, åtminstone denna omgång av event. Tidigare har jag tyckt det varit tråkigt, men nu vet vi för det första att man kan vänta, och för det andra, jag vill faktiskt få mera eventvaluta denna gång, för jag har så kul med detta event. :)

Tycker oxå det e kanon , fina luftskepp, vete fasiken var jag ska få plats med Setet nån stan men men , får väl sälja ... o_O nått vojjne vojjne tycker det e kul ialla fall!
Instämmer med harpan också, det här med plats är alltid ett bekymmer. men vi löser det också, som allt annat. Kanske inte på en gång, men så småningom. Och jag väntar fortfarande på en premiumexpansionsinstans som man kan vinna i tex ett Brödraskapsäventyr. Det skulle vara något!

Plus en sak till måste jag redigera in: Jag älskar att det finns så bra uttänkta val i uppdragen! Tex alternativet till att klara en forskning, det är överkomligt. Dessutom tycker jag det är skönt att man verkar kunna klara alla uppdrag utan att behöva starta upp en massa miniverkstäder, mm, utan man kan fixa det i den befintliga staden. Sedan har jag ändå lagt till två miniverkstäder, bara för att jag hade de rutorna till övers, men de är inte nödvändiga, jag kommer att hinna ändå. Trots att jag inte kollar in uppdragen i förväg. Så skönt! En eloge till Inno.
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Jag har inväntat dag fem och sparat bränslekristaller så nu slog jag till och har vunnit fem orchskepp :p :p :p :p :p varav jag lyckats hitta plats för tre hittills så i morgon förmiddag kan jag skörda orcher för första gången i spelet och kan ta nya expansioner på kartan utan att behöva använda diamanter :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:
 

DeletedUser166

Guest
De här känns allmänt som ett bra event de enda som stör mig är att man får eventvaluta i vissionsdimme kistorna, de går ju bra att vänta och öppna dom senare men ja hade föredragit att inte ens ha dom där.
Som dom flesta ja har sett skiva eller ja pratat med så har ju de här systemet föredragits med en väldigt stor % mot för de andra som inno kör och dom har ju prövat mer än en gång så förhoppningsvis så fortsätter dom med ett linande system frammöver
 

Gaiona

Mästare
För de som har svårt att nå hela vägen i eventet är det säkerligen tacksamt att få chans på extra bränslekristaller i magiakademin, min åsikt är därför att det är en bra grej även om jag inte kommer att behöva dem.
 

DeletedUser166

Guest
För de som har svårt att nå hela vägen i eventet är det säkerligen tacksamt att få chans på extra bränslekristaller i magiakademin, min åsikt är därför att det är en bra grej även om jag inte kommer att behöva dem.
Ja tycker de hade varit okej om de hade varit 300 eller 350 kristaller då hade de varit mer i linje med de man tappar på att ha dom där imo. Dock så gäller de ju i de här eventet bara eftersom de är olika i eventen nästa kanske de varit mer passande med 200 eller 500 tex
 
Topp