• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Lufthandlarens resa

Gaiona

Mästare
Hur många samlade du på dig i går då?
Hade så få bränslekristaller så jag vann inte en enda, men jag fick faktiskt ihop totalt 16 stycken dag fem så jag är nöjd ändå.

Har åtta i lager och åtta utsatta i staden, har en bit över 40000 orcher nu i lager och det kommer att behövas hur många som helst senare i spelet så det känns rätt bra.
 

harpan

Legend
Hade så få bränslekristaller så jag vann inte en enda, men jag fick faktiskt ihop totalt 16 stycken dag fem så jag är nöjd ändå.

Har åtta i lager och åtta utsatta i staden, har en bit över 40000 orcher nu i lager och det kommer att behövas hur många som helst senare i spelet så det känns rätt bra.
Låter kanon !!! hoppas på nått liknande pris i event när jag närmar mig det kapitlet, men jag hade tur , så jag behöver inte betala granit och koppar när jag uppgraderar i Dvärg historien känner mig upprymd hehe
 

Gaiona

Mästare
Kan tänka mig att det underlättar rejält i kapitel 7, jag kämpar nu med diverse obskyra produkter som orcherna kräver, slipper dock kämpa med tillverkning av just orcherna.
 

Mammio

Mästare
En del av Er har kanske märkt att vi inte fick de dagliga 25 bränslekristallerna idag söndag. Det är samma sak på alla Elvenars servrar. Vi är förstås jätteledsna över detta. Vi har inte heller fått någon information från Inno ännu. Tyvärr kan det dröja eftersom det är helg men vi är väldigt tacksamma för Ert tålamod!
 
Topp