• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Lufthandlarens resa

harpan

Legend
Morr hmrr , har hunnit för långt antagligen , mitt i ett uppdrag så ,pling sattes det ett hänglås på och kommer om 6 tim :oops: mar... hoppas att mina insamlade reliker räknas då ...:confused:
 

potter

Mästare
Morr hmrr , har hunnit för långt antagligen , mitt i ett uppdrag så ,pling sattes det ett hänglås på och kommer om 6 tim :oops: mar... hoppas att mina insamlade reliker räknas då ...:confused:
Jepp på mitt 106 uppdrag hände samma sak men det skall nog vara så. För mitt 107 hände samma igen och ny frysning i ett antal timmar.:eek::cool:
 

harpan

Legend
Jepp på mitt 106 uppdrag hände samma sak men det skall nog vara så. För mitt 107 hände samma igen och ny frysning i ett antal timmar.:eek::cool:
107 var det jag är men jag hade liksom samlat in 5 reliker , undrar om dom finns kvar imorgon.... fortsättning följer ...ehe
 
Senast ändrad:

Elvenlis

Legend
De här känns allmänt som ett bra event de enda som stör mig är att man får eventvaluta i vissionsdimme kistorna, de går ju bra att vänta och öppna dom senare men ja hade föredragit att inte ens ha dom där.
Som dom flesta ja har sett skiva eller ja pratat med så har ju de här systemet föredragits med en väldigt stor % mot för de andra som inno kör och dom har ju prövat mer än en gång så förhoppningsvis så fortsätter dom med ett linande system frammöver
Det med kristaller i akademin är inget problem. Bara önska att få dom så får du dom inte. Funkar jättebra för mig , nästan 100% igt
 

DeletedUser583

Guest
Nä du dom 5 relikerna jag samlade in i går räknas inte idag , jaja men ändå... morff hrm.....
Är det inte så nu att när man har gjort alla uppdragen, så bromsas framfarten med att man bara får göra ett uppdrag per dag, som förra eventet? Och att man denna gång ser själva uppdragen, men istället ser hur lång tid kvar de tär innan det blir aktivt. Då är det väl som sist att man inte kan göra uppdraget förrän det är aktivt, nästa dag. Jag tycker det är en bra grej, för då vet man att det är ett slut på alla uppdrag, och behöver inte stressa över att göra fem miljoners uppdrag. Troligast hinner man med alla ändå. Inte för att jag brukar göra fem miljoners uppdrag, men jag vill ju veta att jag åtminstone hinner göra det mesta i alla fall. Tror att InnoGames har lyssnat på de flesta och försökt få till ett bra event denna gång.
 

harpan

Legend
Är det inte så nu att när man har gjort alla uppdragen, så bromsas framfarten med att man bara får göra ett uppdrag per dag, som förra eventet? Och att man denna gång ser själva uppdragen, men istället ser hur lång tid kvar de tär innan det blir aktivt. Då är det väl som sist att man inte kan göra uppdraget förrän det är aktivt, nästa dag. Jag tycker det är en bra grej, för då vet man att det är ett slut på alla uppdrag, och behöver inte stressa över att göra fem miljoners uppdrag. Troligast hinner man med alla ändå. Inte för att jag brukar göra fem miljoners uppdrag, men jag vill ju veta att jag åtminstone hinner göra det mesta i alla fall. Tror att InnoGames har lyssnat på de flesta och försökt få till ett bra event denna gång.
jo det e sant, vad jag blev morrig på va att uppdraget stängdes av mitti när jag samlat in 5 reliker av 12... men det e ett bra event gillar uppdragen, och framför allt luftskeppen , dom e så fina!!!men dagens båt e helt omöjlig att få tydligen gjort av med massa kristaller måste lägga band på mig å inte göra av med alla, bra att man får "gratis kristaller " varje dag
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Säg till om det fortsätter vara så varje dag, låter lite som att spelet inte kollar om ni ska ha tillgång till uppdraget förrän ni slutför något på det.
 

Rosis

Mästare
Samma här, jag kom på ett relikuppdrag, men när jag hade samlat mer än hälften, och avbröt samlandet för att göra annat, fick jag börja om och då gjorde jag allt klart direkt. Då kunde jag låsa upp den. Det var som om uppdragets minne var korrupt. Som mitt kan va ibland. Värmeslag kanske? o_O
 

Elvenlis

Legend
Tycker set byggnaderna ger för lite på den ytan, men upplägget gillar jag! Mycket bättre med kistor än pepparkak modellen
 

Gaiona

Mästare
Jag teleporterade lufthandlarsetet efter några dagar, behövde utrymmet till orcherna istället...

Det enda setet som finns i staden nu är månstensbiblioteket i dubbel uppsättning (förutom en av byggnaderna men det spelar inte så stor roll eftersom man kan spegelvända uppsättningen och få effekten från två set).

Skulle vilja ha schacksetet så småningom, nu börjar det ramla in tillräckligt med kombinationskatalysatorer (två st var 21a timme från månstensbiblioteksetet) så att det inte kostar för mycket att tillverka, vill dock vänta med schacksetet något kapitel eller två så att de blir starkare byggnader.
 

Rosis

Mästare
Vill bara tillägga att jag är mer och mer nöjd med detta event. Så jag hoppas verkligen att det andra sättet skrotas helt. Eller att det kommer mycket sällan, bara så vi minns hur bra det här sättet är... ;)
 

harpan

Legend
Jag har inväntat dag fem och sparat bränslekristaller så nu slog jag till och har vunnit fem orchskepp :p :p :p :p :p varav jag lyckats hitta plats för tre hittills så i morgon förmiddag kan jag skörda orcher för första gången i spelet och kan ta nya expansioner på kartan utan att behöva använda diamanter :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:
Hur många samlade du på dig i går då?
 
Topp