Idag tänkte jag satsa på att få minst en svart lotus. Jag hade ett helt gäng med fröer eller vad eventvalutan heter denna gång, men fick tre eller fyra "blanda om". och någon enstaka relik = flera gånger. Jag blev faktiskt sur. Så nu surar jag.
Och är lite arg samtidigt.
Och min eventvaluta är slut, utan att ha fått något intressant alls.
Men jag älskar smileys, så de får mig på bättre humör, för det är ju bara ett spel.
Men om InnoGames fortsätter med den här typen av event, utan att lyssna på vad vi basunerar ut, hur kommer det då att kännas att spela i fortsättningen tro? Tveksam om jag kommer att finna det vara så roligt i fortsättningen i så fall... Eventen är en ganska stor del av spelet, och är det bara ett lotteri, satsar jag hellre på Drömvinsten i Eurojackpot, eller Lotto, och sitter och tittar på dragningen för det skulle troligtvis kännas lite roligare än vad detta spel utvecklas till i så fall.
Och ja, jag låter kanske lite hård nu, för det finns så mycket mer i spelet att göra än bara eventen, men nej, ryter jag ifrån!
Det är min bestämda åsikt att alla saker hör ihop och är lika viktiga för att utgöra en hel enhet, och om ett ben haltar som nu eventen gör, då kan man inte galoppera fram över spelvidderna heller. Utan man snubblar fram, det gör ont och går sakta och är retsamt. Usch! Skärpning. Har vi inte pratat om det här förut?
Lite redigering här då. Lyckades skrapa ihop till två tryckningar till, och fick en "se två-förstoringsglas", vilket gjorde att jag såg två jag inte alls ville ha, och den sista jag sedan chansade på innehöll äntligen min svarta lotus. men den blev alldeles för hemskt dyr. och vägen dit gav bara skit. Om man får säga så.