• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Mamma Juuls fusionsmåltid

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tyckte du om temat för eventet?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

Rhavin

Medlem
Priserna på progress baren är ju bra de vägs upp av priserna i kistorna som ja personligen tycker suger i varje fall.
Annars vill ja bara klaga på standard grejen att man inte får välja mellan pariserhjul å vagnsbibliotek då man är på guld annars tycker ja de här är helt okej och bättre än dimm eventen med ljus å grejs. I förhållande till vanliga roterande kistor så är ju kistorna mycke bättre, men bryta av med de här som omväxling iställe för dimma känns possitivt.
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Tröttsamt med köp av kunskapspoäng, jag tappade lusten att fortsätta göra uppdrag när det var dags för köp av 20 kunskapspoäng.
 

ZpaRoW

Mästare
Tröttsamt med köp av kunskapspoäng, jag tappade lusten att fortsätta göra uppdrag när det var dags för köp av 20 kunskapspoäng.
håller helt med,
sen 1% chans på husdjursmat i stora priset haha "flinkas ära" att få 50kp på 5% är riktigt svårt, 1 husdjursmat om året kanske man får då ^^
 

Oktan

Legend
"Spelet" eller vad man ska kalla det, när man förbrukar kockhattarna och sätter ihop maträtter etc. gillar jag faktiskt inte alls tyvärr.
Är mer för det gamla klassiska, då man tar sig framåt på en karta. Mycket bättre överblick och mindre tidskrävande
 

Gaiona

Mästare
"Spelet" eller vad man ska kalla det, när man förbrukar kockhattarna och sätter ihop maträtter etc. gillar jag faktiskt inte alls tyvärr.
Är mer för det gamla klassiska, då man tar sig framåt på en karta. Mycket bättre överblick och mindre tidskrävande
Jag tycker att det är rätt kul att slå ihop varor för att uppnå målen så jag är av diametralt motsatt åsikt. Jag kan dock förstå att om man har mycket annat att göra att det tar längre tid och kanske blir jobbigare av det skälet.
 

Oktan

Legend
Tycker bara att det är svårare att planera, så de går liksom inte att få ihop priser och poäng som man brukar
 

Gaiona

Mästare
Tycker bara att det är svårare att planera, så de går liksom inte att få ihop priser och poäng som man brukar
Eftersom priserna man vinner bygger på slump så går det inte att planera helt och hållet, oavsett om det är den här varianten eller om det är kistor man väljer bland men jag förstår din ståndpunkt.
 

AlienPoppy

Medlem
Tycker det är kul med variation av utformning på de olika eventen. Min hjärna, som älskar variation och nya intryck, blir uttråkad av upprepning och lusten att fortsätta spela skulle falna om alla event hade samma upplägg och utformning. För just den här typen så tycker jag det är kul att sammanfoga likadana prylar som blir en ny pryl :)

Gillar att det var så få Köp kunskapdpoäng-uppdrag den här gången! Bra fördelning av uppdrag.

Kockmössorna är enkla att upptäcka i staden på mobilen, tydligt med vitt mot grönt.
 

Sompote

Tävlingsledare
Tycker samma som jag tyckte om Wonky Walters. =/
Det enda som jag kan tycka är lite tråkigt är att det är text med i byggnaden, för den texten kan vi inte översätta till svenska.
Att byggnaderna i Arendyll är utan text är en av de största fördelarna med spelet, faktiskt.
 
Topp